Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, September 10, 2009

Tag..Layan~

elissmie telah mengetag aku...setelah sekian lama x buat tag~ :)

1)Saya suka???
banyak~~urmmm..hadiah, bercuti, soping,suprise..bla..bla..bla....

2) Pada masa ini saya sedang berfikir tentang
ngantuk..nak balik raya~

3) Bila rasa tension saya akan...
menjerit..buat muka tension..tido

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum...
tgk gelagak bb anis..
my hubby melawak~
sembang2 ngan kawan..
baca blog yg klakor2

5) 3 perkara yang buat saya menangis..
kalo bb sakit..
diri sendiri sakit..
tgk citer sedih~

6) Kalau saya ada rm100k?
1- bayar utang yg ade~~
2- bawa famili gi bercuti~
3-beli insurance
4-wat downpayment beli umah...

cam dh terlebih bajet jek~

7) Sila beri 3 nama untuk di tag...
urrrmmmm...sape2 yg rajin k~ ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...