Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 13, 2007

Berkelah Di Kalumpang... Best...

plan ke dua untuk weken ari tuh.. pegi mandi n bakar ayam... abang plan ngan geng2 dia utk mandi air terjun kt Kalumpang... best giler.. aku ikut jugak walaupun baby cam x sihat skit.. tgk lah beberapa gambar kenangan kat sana yang sempat di ambil untuk kenang2an..

* tadaaaaa... cun tak aku posing maut.. nih nak tunjuk aku ngan famili aku telah pergi madi kat sini... best woooooo....


* sempat lagi posing walaupun tengah merentungkan ayam... cian baby aku sejuk...


* aku ngan baby aku sempat lagi posing dalam kesejuka....


* Papa N baby mandi-manda.. yuhuuuuuuuu

1 comment:

+ e.z + said...

oooo zura pernah gi saner eh? best ker?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...