Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 13, 2007

Hepi Weken...

Weken ari tuh.. My husband, My baby and me telah berjaya melakukan ape yg telah dirancang. hari Sabtu aku still lagi keje.. halfday.. husband aku amik turn dia jaga baby utk weken nih coz my babysitter cuti.. Balik jer dari keje aku pukol 1, aku trus masak n makan2 n bersiap2 utk ke jomheboh... yuhuuuuuu... kami nak gi jom heboh kat s. Alam...meriah sgt kat sana.. semua gerai kami singgah... mula2 sampai jer kami dh jumpe ngan artis.. erralah.. faizal AF lah.. and farah AF (kecik molek jer farah tu....)
nih adalah salah satu gambar yg sempat diambil.. kecik molek kan












Dah penat tgk dorang sume nih nyanyi kami pun gerak plak ke gerai lain.. apelagi shopping lah.. aku telah membeli 1 paper bag barang Mamee dan satu paper bag makanan mister potato.. best2..

* best tak tengok aku pegang paper tu.. cunkan!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...