Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 13, 2008

Kereta ku Tak Boleh Start..

hari nie aku masuk opis lambat.. dalam kol 11 baru sampai opis... kete kesayanganku tak boleh start... tapi aku tak salahkan kete tuh... kekekeke.. nak tau kenapa??? coz kete tu dh lama bg hint kat tuan dia.. yg starternyer patut di tukar...masuk muzium.. tapi tuan dia terpaksa tangguhkan dulu atas alasan2 yg tak dapat dielak...masalah duit daaa..

tapi.. pagi tadi.. kete ku itu dh x dapat bertahan.... dr pukul 8 aku start .. tapi dia tak nak jugak hidup..huhuhu..lenguh tangan aku... setelah berusaha hampir 20 minit.. aku terpaksa akur.. dan tepon my hubby yg tgh sibuk keje..huhuhuhu... sori ye bang...terpaksa kacau abang keje... dan my hubby pon balik lah utk tolong isteri kesayangan dia nih...hehehehe

tapi.. setelah di cuba banyak kali.. hasil nye tetap sama.. x boleh start...huhuhu.. dan selepas berbincang ngan my hubby... kami sepakat utk jemput mekenik datang umah.. merangkap kawan my hubby...

dan hasilnyer.. kete aku berjaya di hidupkan selepas starter ditukar... dan... RM 80.00 turut melayang bersama2 asap kereta mekenik tuh...huhuhuhuhu...

motif of the story... kalo kete anda dh bg hint2 tu.. cepat2 lah tukar ape2 yg patut tuh.. lagi satu... kena selalu ade duit emergency... hehehehehe

sekian dulu untuk hari nih...babaiiiiii...

p/s: nanti aku tempek kan gambar kete kesayangan ku itu ok..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...