Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 5, 2008

Majlis konvokesyen adik aku...


haaa.. ni nak citer.. ape aku buat cuti hari rabu (29-10-2008).. kami semua gi petrajaya.. sambut adik aku punyer konvokesyen kt sana... best gak ah bleh lepak kat sana.. kami semua pergi satu kete 5 orang.. ma n ayah x dapat datang sebab jaga abang long aku... masuk hospital.. so adik aku yg lelaki datang bersama 2 kawan dia.. menjadik wakil kepada ma n ayah yg x dapat hadir... tiket sudah beli.. nak tak nak kena hantar wakil daa...kat sini aku tempekkan bape keping gambar utk tatapan aku sendirik..hahahahhaha..





ni gambar aku ngan adik aku yg konvo tuh...comel tak kami..kekekekkeke



nih plak gambar adik lelaki aku yg wakil kepada ma n ayah yg x dapat datang..



ni plak gambar my hubby, my baby and my adik.. lepas majlis konvo tuh...

okehlah.. banyak lagi nak upload gambar nih.. tapi.. tak cukup masalah.. nanti aku upload lagi gambar K!!! nak balik dah...babaiiii....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...