Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, August 24, 2009

Buat Assignment sendirik

Aku tak tau nak kategorikan n3 ni sebagai n3 ape... n3 ni terhasil apabila terbaca satu n3 kat sini.
pastu..di suatu hari yang agak lapang aku pon menjalan XTVT itu bersama bb anis... di situ lah terbit nye n3 ni. saje je nak test.. betol ke penulis kata kalo goreng kopok leh spoil kan mud nak tutttt..ahakss.. mintak maap ye kak eliss.. kita tgk ape hasilnye~~

Assignment: Goreng keropok
Lokasi : Dapur rumah ku

sediakan kopok mentah~~ ni ku dah goreng separuh dh br tingat nak snap pic

pastu goreng dalam minyak panas baru n banyak...betol la.. kalo goreng lam minyak yg dh goreng ikan.. kopok tu x bape sedap.. pastu kaler dia x cantek~~

pas goreng kena tos dulu minyak..

pastu kena lak sejuk kan... dulang kena alas ngan tisu segala...nak suh minyak kuar dr kopok~~


ok..bila dh sejuk n nampak minyak dh kurang..leh ar pakat2 masuk lam balang..sampai penuh balang k... kalo x cukup balang leh gi beli... sbb skrg balang murah jek wooo..sempena ari raya..

tadaaaaaaaaaaaaaa... ini lah hasilnye... kalo dh goreng kopok..goreng banyak2 k... tak yah leceh nak spoil kan mood banyak kali kan kak elis kan!!!!!
walaupon goreng kopok adalah keje yg leceh.. tapi hasilnye sgt memuaskan ati... nak tau nape... bila kopok dh goreng air teh o panas dh siap... 2 buah ati aku duk bersila ngadap kopok... puas ati ooooo...sekejap jek abes 1 balang...

masa aku ngah sibuk goreng kopok kt dapur.. haby aku sibuk mandi ujan... geram jek... kalo x sebab aku selsema...aku dh juin dh..

ni lak reaksi si kecik bila tgk papa dia mandi ujan.. seb bek dia x merengek nak joint papa dia... sian kan...ngintai kut tingkap jek..nak duk kt pintu basah...

ni lah muka bb anis..ngah skodeng papa dia mandi ujan... muka putih2 sbb dia tempek bedak sejuk papa dia... kalah mama!!!

sekian dulu untuk hari ni... ade masa ku update lagi~~heheehehe

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

mintak sebalang..
yang spoil tu bila terpaksa tapi kalo x kena paksa x per :P
akak akan goreng kopok bila mood rajin tu datang :)
hari tu dier siap goreng sendirik owh kopok..agaknya lepas baca entri tu...hahahahaa

|| NaFiRaa || said...

kakakakka... buat2 x paham k!tgk mod dia spoil x kalo goreng kopok~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...