Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, August 22, 2009

Selamat Berpuasa

Selamat Menyambut bulan Ramadhan Al-mubarak... Selamat menunaikan kewajipan berpuasa.. semoga puasa2 kita di terima oleh NYA.. aminnnnnn

hari memula pose pon dh x jaga sahur... huhuhuhu...sian huby ku... aku mmg plan x nak sahur juz makan kurma jek...coz aku x leh makan nasi pagi2..nanti perut ku x selesa..dan akan rasa nak muntah sepanjang pagi~~~

sebelom tido ku dh alarm clock kan hp ku..plan nak bangun kol 4.45 pagi~~..semangat nak bangun goreng ikan utk my huby..panas sedap sket...

tapi malang mmg x berbau... ku jaga2 jek tgk dh pukol 6.10 pagi!!!!!!! tidaaaaaaaaakkkkkkkk!!! sepantas kilat ku carik2 hpku...skali!!!!!! hp ku mati sbb x dak bateri!!!!!! uwaaaaaaaaaa!!!!

sepantas kilat jugak huby aku bangun bila aku jerit panggil dia... abang!!!!kol 6 dah!!! huhuhuhu... ralat sungguh!!! ingat nak bangun sahur tapi jadik cam ni plak~~seb bek semalam hubby aku dh belasah makan nasi sebelom tido..n dia x keje ari ni... kalo dia keje.. mmg kesian..huhuhuhu..maapkan sayang abg!!..silalah marah padan hp sayang..takpon beli jek hp baru~~:) okeh x abg~~hehehehhe

slalunye... bila dh nak abes2 pose br x jaga sahur... kami akan cakap.. malam tu adalah malam lailatulqadar...sbb tido sampai x jaga...hehehehheehhe..leh terima ke???
tapi tahun nih???? malam pertama puasa dh x jaga!!!! adakah malam tadi malam lailatulqadar??? hahahhahahahaha..mcm x bape logik...DIA jek yang tau~~

ape2 pon.. hope aku n huby leh jalani bulan penuh keberkatan ni dgn penuh sabar~~aminnnn..


p/s: aku leh pose ngan tenang sampai masuk blan 9 nanti...br stanby utk bercuti..hehehehehe..

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

selamat berpuasa..encik suamiku pun x bersahur sebab dier x leh sahur takut muntah.terpaksa sahur sorang2..bosan :( nak makk!!

|| NaFiRaa || said...

hahahahha... mmg x leh sahur.. makan kurma n minum air jek... pastu sembang ar ngan abg..teman dia sahur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...