Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, September 29, 2015

...Bab Nak Tinggal Anak Ni Biasanya Maknye Lagi Emo Kan!...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Selasa.
Hari ke 2 kembali bekerja. Alhamdulillah, mood makin baik.

Balik keje semalam lega sangat bila baby Amzar baik2 saja.
ibu dia kata x banyak ragam. nyusu pon ok.
Alhamdulillah... lega sangat2. 

sila abaikan tangan mak nye yang godang itu.
semalam satu hari maknye cuba positifkan diri kat tempat keje.
x mo pikir bukan2. doa banyak2 dan baik2 jer.
nak buat keje pon dlm keadaan terpaksa. hehehe

skali bila balik, anaknye ok jer.. elok jer duk ngan ibu dia.
biasalah mak kan~ EMO dia lebih sket bab2 anak nih. hahahaha

semalam gak i x bagi Cinta amik OT. sebab nye nak cepat2 balik rumah amik anak.
Rindu sangat2 ngan baby. Risau sebenarnye, takut baby meragam.
skali bila sampai rumah pengasuh dia, elok jer dia tengok TV. hahahahahaha

Bila Mamanye dukung, memula baby Amzar cam pandang jer.
blur gamaknye.. hahahahaha.. bila dah bau susu dia.. trus keluar suara manja2 dia.
mintak nak nyusu. Sian kan~ MakyangEmo.

Pagi ni i ceria sket nak bersiap pergi keje, harap2 baby Amzar baik2 jugak hari ni. tinggal Kakak Delisha dia jer kat rumah Ibu. Kakak Anis dah sekolah hari ni.

Moga semua Anak2 mama di lindungi Allah.. Amin~

Sekian.. N3 Mak Emo. :P




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

12 comments:

Mummy Chubby said...

Awak...tahniah! baby boy akhirnye...misi tercapai. hehehee...beza baby kita sebulan jek..

Nieyl said...

selamat pagi...
sangat mencabar fizikal n mental seharian..
alhamdulillah..berjaya menpositifkan diri :)

norhidana miswan said...

heheheh biasalah tu dh 2bln asik berkepit je kan

hainom OKje said...

Hehe.....paham...paham....mak baru beranak mmg emo, rindu manjang dgn baby dia. Maklum ler baru keluarkan dr dlm perut hihi....
Alolo geram nengoknya, comey sangat. Tp hakak mls nak jaga baby hokay!

Fiza Rahman said...

ALololo...pipi tu. GIgit kang.

Biasalah. Hemak² memang gittew bila bari naik kerja. Ingatkan baby jer ☺

Kakzakie said...

Betullah Zura.. bila mula naik kerja lepas confinement memang airmata mudah benar luruh saat nak tinggalkan anak. Mulalah ada masa terluang sikit aje ingatkannya.

Harap-harap pengasuh Amzar menjaganya dengan jujur, ikhlas dan memberi kasih sayang seperti dia mengasuh anak-anaknya juga.

ct cheery said...

Alahai comey nya ucuk ucuk nih..geram pipi tu babam..hehe congret sis

ct cheery said...

Alahai comey nya ucuk ucuk nih..geram pipi tu babam..hehe congret sis

Zura Tahir said...

Hihihi...keje pun xsenang kan...dok pk anak...

Zee Suhaini said...

ehh ehhh dah ada gambar baby boy la..tahniah sekali lagi yer zura..
sonok la balik keje dapat timang baby..muka cam delisha..

LYAfrina said...

biasalah permulaan...
mmg sedih sgt2 kan..
lama2 oklah tu..

aLyNnZ said...

alahai comeii..bby amzar encem..good boy..dia tau mamanyer nk cari rezeki elok tak meragam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...