Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, June 20, 2016

...Tolong Mama Update...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari isnin.
Moga x monday blues macam mama shaye.

untie uncle carik mama shaye ke?
mama shaye di serang penyakit M.
lagi2 bulan pose nih. mama kata asyik nak tido jerk.
apelah mama shaye nih kan~

Oceylah.. Amzar nak gi sambung sepahkan menan kat belakang tuh.
ehhh..lupa nak tanya plak. Ensyem x Amzar??
Ensyem kan! kan! kan!

Bye2 untie Uncle.

Tq to untie Elissmie sebab tolong tiupkan habuk kat blog mama shaye.



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

7 comments:

Qhaifa Nur said...

Alahai...comel lg ensem amzar ni

Eliss Mie said...

hahahaha.. perasan jugak ada orang tiup habuk.. nasib baik blog ambe tak dok tempat orang boleh tiup habuk. hahaha..larikss

norhidana miswan said...

amzar tlg cubitkan pipi mama bg pihak acik yek...

mls betul dia tau lah sbk menjahit

Kakzakie Purvit said...

Mama busy menjahit tak siap lagi ke sayang..
Tepek ajelah gambar Amzar tak payah tulis apa-apa..

Nabila Syifa said...

alolo cutenya dia

LYAfrina said...

zuraaaaaa....


selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir & batin

Love,
Lya Afrina

hainom OKje said...

Wahhh Amzar pun dah pandai nak berblog yeh....Nak jadi pengganti mama ke hape ni. Amzar pegi babab mama suruh mama update blog. Jangan asyik nak mengeram jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...