Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 9, 2017

...Pra Sekolah | Delisha...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis.
Ceria2 selalu okey.

Hari ini masuk keje lambat.
pergi klinik dulu, rutin setiap bulan.
hehehehe.

Hari ini nak coret2 citer pasal Delisha.
Lama x citer pasal anak2. Delisha dah masuk Pra sekolah.
sama macam kakak Anis dia dulu.
berjaya masuk ke Pra sekolah.
Mama papa dia memang standby jer tunggu borang Pra sekolah buka. trus pergi amik dan isi. Alhamdulillah, ada rezeki dia.

Alhamdulillah, setakat ini dia x pernah buat perangai x nak pergi sekolah.
walaupon ade sedikit isu dia kat sekolah, tapi dia memang rajin ke sekolah.
bangun awal pagi pon x de masalah sgt. cuma kadang2 drama sikit2 tu biasalah.
kena cakap baik2, manja2 dan puji2 sket mesti dia ok.

Pembelajaran dia pon Alhamdulillah baik.
sudah kenal huruf dan nombor.
sangat cepat belajar dan punya tulisan yang cantek.
kalo tengok tulisan dia memang mcm budak besar.
cantek dan kemas.

Anak yang baik dan Rajin tolong mama.
cuma cara kita mintak tolong tu kena manja2 sket.
kalo bagi arahan dia x bape suka dengar.
kena pandai guna cara saikologi. hahahahaha


XTVT yang cikgu kongsikan di group wasap.
seronok tengok dia rajin ke sekolah.
cuma cikgu ade bgtau dia tak pandai bergaul dengan kawan2.
kadang kasar sikit dengan kawan.
mama dan papa dalam usaha untuk didik dia baik dengan kawan.
harap2 ada lah perubahan pada diri dia.

Kak Ngah.. Mama dan Papa doakan Kak Ngah akan jadik anak yang berjaya dia dunia dan akhirat. Aminnn.

Sekian.. 



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

6 comments:

norhidana miswan said...

jelesnya aku tgk delisha tuh...
bdk perempuan mmg cpt belajar kot...

si aiyan, huruf kadang terbalik2, kalau suruh tulis hurup dia beso2 gabak...
tak tau lah thn dpn camne

+ e.z + said...

rasa macam baru je delisha datang umah auntie rituh. baby lagi kan masatuh. cepatnya ms berjalan.

shark said...

kemasnyaaa mak dia ikat ramboot oi hahahhaha :)

anak teruna aku tahun depan skolah dah kot sebab aku masukkan kak dia dlu pun masa 4 tahun..sekejap je wei masa berlalu..

tua dah kot ;p

Mazni Azmi said...

Cikgu sekarang ni time sekolah pun kena share dalam whatsap
.
Hehe

fiza linolie said...

Samalah mcm Alia pun dpt masuk prasekolah. Biasalah budak2. Persekitaran baru. In shaa Allah, nanti pandaila dia bergaul dgn kengkawan.

hainom OKje said...

Rasanya berbaloi kan dapat pra sekolah ni. Yuran dia tak semahal tadika biasa.
Alahaiii...aunty dengar mama puji Delisha, perut aunty pulak yg sejuk hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...