Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, October 30, 2009

Giveaway from Elyn..

hehehehehe...
Bismillahhirrahmanirrahim... ehem2...
ngah usaha nak join giveaway elin nih
.. doakan saya yek..aminnn...

caranye....

kena tempek header dan link blognye...

u all leh baca blog dia di sini.

bismillah... nak mula merepek dah nih... mintak izin yek tuan punye blog...

aku mula start baca blog elyn dr blog elissmie.. merangkap seniorku... dulu aku adalah silent reader sume blog list elissmie termasuk lah blog elyn nih... boleh katakan setiap ari aku akan melawat blog elyn nih.. nak kata dah lama follow tu tak jugak.. tapi.. setelah aku start baca blog ni diam2..aku suka sgt melawat blog nih...

banyak sebab dia...

blog dia cantik.. yang paling aku suka header dia... blog aku x de header..sbb x reti nak buat header..hahhahaha

slalu berupdate... boleh katakan...setiap kali aku view blog elyn..mesti ade jek yg terkini sal dia n famili dia..

banyak tips2 yg aku leh amik dr blog nih... contoh..pasal melicinkan "vulu"..mmg lumayan hasil dia... harap2 pas ni.. banyak lagi tips2 yg aku leh kongsi kt sini.. ehe..

hahhahahahha... paling suka nengok pic2 wafiq... yg paling aku suka..yg dia tido tonggek tu.. giler comel.. pssstttt..elyn leh try joint contest funniest baby contest... ehe

yang paling aku x tahan.. bila elyn wat n3 sal makan..adess laaaa... meleleh air liuq pagi2...aku ni kalo pasal makan...mmg x leh nak tolak.. tu yang sampai gebu geban cam nih!!! mana tau..kot2 dapat kongsi menu...ye dok~ :)

walaupon aku baru jek follow blog elyn nih.. tapi rasa cam aku dah kenal lama ngan dia... melalui repekan dia tiap2 ari... citer pasal dia...anak dia wafiq dan hubby dia en faiz... keje dia...maid dia...sume aku leh wat sebagai contoh dan panduan..

okeh...sekian sahaja repekan hamba ari ni.. semoga pn elyn idak ler pening membaca repekan aku nih..dan di terima sebagai 1 percalonan...kekekekeke.

sekian..terima kasih..

p/s: amacam u all.. ok dak aku merepek sal blog elyn nih... mana tau ade rezeki kan... x cuba x tau...kot2 dapat lah cuba BIDADARI...aminnnnnnnn

9 comments:

Elyn Sani said...

wokeh2 tq

azham said...

semoga berjaya menawan hati juri....

|| NaFiRaa || said...

elyn..
mekasih jugak sbb sudi baca repekan ku..

Atia..
aminnnnn... doakan utk untie slalu yek.. kekekeke

nizaa said...

ehem ehem..tumpang lalu..rajin korang eh masuk contest..=)

|| NaFiRaa || said...

niza..
nampak sgt ai ngah kemaruk contest.. hahahaha

Farah said...

hehe mencuba jugak yer..gud lak!

|| NaFiRaa || said...

farah...
hehehehe..cuba nasib.. mana tau kut2 ade rezeki~ :)

Lia3003 said...

salam ziarah..tq follow blog saya..
exchande link ye..

|| NaFiRaa || said...

liyana..
mekasih sudi terjah blog kita jugak~

salam kenal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...