Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, October 27, 2009

...Semangat Baru Dan Nak Tambah Kawan Blog...

Selamat pagi n assalamualaikum...

Hari ni... tetiba semangat baru datang!!! bersemangat balik nak menulis entry.. dan hari ini aku nak cuba tambah lagi kawan blog aku nih~

kepada sesiapa yg sudi jadik kawan ku.. sila lah tinggalkan ape2 yg patut utk aku add korang sebagai kawan blog ku...dan aku pon akan jelajah blog korang dan tinggalkan pape yg patut kt blog korang... harap2 de lah yg sudi add aku nye blog nih~ ehe..

sbb2 aku nak lebih ramai kawan adalah :-

baru ku perasan byk skali info2 yg aku leh dapat secara x sengaja masa baca blog korang diam2..ehe... contoh... ade satu blog tu...lupa dh sape nye blog... tapi curi2 baca dari blog elissmie.. kiranye...kawan2 blog dia ler... dia ada bagi tips cam ner nak pilih babysitter... di takdirkan plak anis kena tukar bbsitter... ku cubalah apply dia punye tips... alhamdulillah.. menampakkan hasil yang lumayan...

lagi.... aku baru jek dapat tau yang kat blog boleh wat duit!!!! perghhh... x sangka kan.. tu pon setelah aku risik2 dr elissmie.. baru ku tau.. ape itu nuffnag... urrrmmmm

lagi.... aku tgk banyak sgt contest2 yg di buka kt blog..menarik sumenye!!!! nak joint jugak!!!!!!

lagi.... kat blog nih leh wat aku gelak berguling2.. baca n3 korang... sampai nak terkencing pon ade~ leh tenangkan fikiran lor... best2

dan banyak lagiiiiiiiii... penat dh taip... ape2 pon ku harap ku leh tambah kawan blog bermula dr hari ni~

p/s: salam kenal buat sesiapa yg sudi jadikkan aku kawan~:)

10 comments:

Elyn Sani said...

salam ziarah dan salam kenal nafira!!

meh la joint giveaway saya kalo mau rase penangan BD hihihi

azham said...

hai auntie....salam kenal...saya atia...hihiii

Sidratul Muntaha said...

statement gelak2 tu boleh lagi
tpi takleh tahe bile kate nk terkencing tu!!!
mihahahhaha!!
salam terjah weih!!!
anda aderlah comel cam den!!!
yarreeeeeeeeeeeba!

|| NaFiRaa || said...

Elyn..
mekasih sbb sudi terjah kita nye blog..
mmg nak joint nih... ngah berusaha membuat n3 utk joint giveaway tu~

Atia..
haii atia.. mekasih sbb sudi view blog untie..cepat2 besar k.. nanti leh main cikgu-cikgi ngan kakak anis.

sidratul..
mekasih sbb sudi terjah blog kita.. slalu gelak sorang2 depan pc..ehe.. sama2 lah kite men'comel'kan diri..lalallalala

mek da ©™ said...

hai slm kenal..kita dh add awk...nice to meet u nafira

|| NaFiRaa || said...

mekasih shahida..

kita sama2 terjah k~

Farah said...

salam kenal nafiraa!

|| NaFiRaa || said...

farah..
salam kenal gak.. mekasih coz sudi terjah blog kita..

kita sama2 terjah k~

eim said...

salam kenal,

|| NaFiRaa || said...

iem

salam kenal jugak~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...