Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, October 30, 2009

...HADIAH...

Best kan dapat hadiah~ sape nak bagi aku hadiah????? ehe..
hari ni pon nak citer sal hadiah gak.. tapi bukan hadiah untuk aku... bukan jugak hadiah aku nak bagi kat orang...

TAPI!!!!!! hadiah yang aku kena bungkus!!!!! hahahahhahaha...jgn marah~ nanti kena jual... bos aku yang suh aku bungkus kan... katanye nak bagi kt staff PKK(pusat khidmat Kontraktor) x di kira rasuah kot...ahaks.. sbb pemberian sebagai upah..sbb dh tolong percepatkan proses pembaharuan lesen PKK.. dah2!!! layan jek lah hadiah yang bukan milik aku nih!!!! ampes~


ni lah bendealah yg bukan untuk aku tu~ x tau ar bape duit harga dia.. tapi aku layankan ajer...
bestkan dapat hadiah... xkesah ar bende tu murah ke x~ janji org kasi..urmmmm


tadaaaaaa... hasilnye... cantek dak???? cantek??? pandaikan aku balut hadiah~ ehe..pasan sungguh... lantak ler... janji keje ku siap!!!! eh.. secretary mmg kena balut hadiah ke??? urrrmmm..belasah jek lah..janji gaji masuk~lalalalalalla

p/s: korang bila last dapat hadiah???.. aku last dapat bulan 6.. tu pon dapat sijil jek... sbb dh lulus jalani seminar auditer..untuk ISO... kira adiah jugak kan??? lalallalala

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...