Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 10, 2011

...Kakak Anis & Adik Delisha...

uihhh.. lama nye x menulis kat blog nih.. bukan malas.. tapi x de mud..erk!! x sama ke?? ape2 lah.. masalahnye tetap sama.. line tenet yang teramat slow.. berbulu jek menunggu..tu yang trus x de mud nak menulis.. last2 ai jalan2 jek kt blog korang.. tu pon yang mana terbukak bila ai klik laaa... kalo yang boleh tinggalkan komen.. ade lah komen ai.. kalo x.. ai baca jek laaa.. sadiskan..

dah lama dh berhajat nak letak gambar puteri2 ai..tapi x kesampaian lagi.. hari nih ai gigih mengupload satu2 gambar.. nak upload 3 skali gus mmg berasaplah lubang hidung ai nih..silap2 bertukor kaler ijo..muehehehe

Delisha sekarang dh 33 hari dah.. lagi 7 hari ai merdeka lah..kekekeke.. berat delisha sekarang 3.7kg.. boleh tahan semangat jugak anak ai nih.. pipinye makin bambam.. menyusu pon bukan main laju!

tadaaa... kakak anis dengan adik dia.. baik kan kakak anis!!riba saya!! hehehehe..selagi x bagi dia riba adik dia.. selagi tu lah dia bising..

ok lah.. ni jek lah dulu.. nanti tulis lagi.. biasa lah orang ade bb nih.. ade jek hal nye..hehehe.. jumpe lagi nanti... tataaaaaaaaa..

sekian..



6 comments:

- GC - said...

cepatnya..x sgka dh nk abeh pantang.. adik kakak anis pn dh gebu..


*nnti turn sy lak, takutnyaa..

Atia Adina said...

baik2 kakak anis pegang adik tu....takut auntie tgk

Zura said...

dah jd kakak dah anis nie...

Huda said...

tomeinye kakak dgn adik :)

Myra Jay said...

Pandainyer kakak pegang adik.. :)
Adik pun dok diam je ha :)

eB ezrin said...

alahai comelnyer... u kat ner nih?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...