Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, August 11, 2011

...Kerepek Pisang Hasil Tangan Suami TerCHINTA...




walaupon rupernye agak pelik.. tapi rasa dia memang terbaikkkk!!!

weken lepas.. hubby kata dia teringin nak makan kerepek pisang.. kat belakang rumah mmg ade 1 tandan pisang tapi belom cukup tua lagi.. ngah ai sibuk duk potong baju raya kat depan.. dengar my hubby bersilat kat dapur.. bila ai jenguk... ruper nye dia duk gigih wat kerepek pisang..muahahahahaha

bila ai jenguk kat luar.. tandan pisang ade lagi kt pokok nye.. bila di tanya.. rupenyeeeeeeee... laki ai amik 2 bijik pisang jek kt tandan pisang tuh...hahahahahhaha... nak amik 1 tandan x cukup tua lagi.. last2 dia amik 2 biji jek.. muahahahaha.. sabor jek laaaahhhhh

first time ai dgr org petik pisang kat pokok gittu... nampak jugak hasil tanaman laki ai kat tanah sekangkang semut belakang rumah ni..

tapi kerepek pisang tuh memang sedap.. mabeles!!! rangup jek!! harap2 weken nih x lembut lagi pisang tuh.. ai nak wat kepek pisang banyak2.. simpan lam balang... leh wat kuih raya skali ooopp!

sape nak makan kepek pisang..jemput lah datang beraya kt umah ai yek.. hek hek hek..

sekian.. citer kepek pisang

p/s: kuih raya korang beli ke buat ek?? ai slalunye buat kuih tunjuk2 jek.. kekekeke


5 comments:

Huda said...

hihi...jd gak ek :) huda pun beli je kut :)

Zura said...

suke kerepek pisang...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

rumah baru eliss nanti sekangkang anak kera tak cukup bulan, hrp2 bleh tanam pisang jugak :p nuha hantu pisang.hehehe

Atia Adina said...

asal boleh jer ...hahahah

Myra Jay said...

Wahhh..
Nak jugak rasa sikit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...