Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 18, 2009

baby Anis & cekodok pisang..

Hai kawan-kawan...
kat sini aku ade citer nak kongsikan kt sini.... ni kira XTVT time weken lah... bangun jer tido aku trus ke dapur nak lenyek pisang.. nk wat cekodok pisang... tengah siap2 kan barang tetiba dengar suara baby anis.... bila dia tgk aku ngan barang pelbagai tu..ape lagi.. sibuk lah nk tolong mama...

ok lah, tak pe... bagi jer... kalo tak bagi mmg tak leh nk wat keje....so..ini lah jadi nyer...



Baby anis tolong mama lenyek pisang.. yang aku tak sangka.. pandai plak dia lenyek2 pisang tu sampai hancur..... aku plak tolong kopek kulit pisang dan letak lam bekas biru tuh... hubby plak tukang tengok n amik gambar... gambar hubby x leh publish.. coz tak pakai baju..seksa..bukan seksi o.k!!!!



hehehehe.. terharu sgt tgk baby aku pon dh pandai tolong aku wat keje kt dapur... tgk lah jari2 dia yang kecik tu wat keje... last2 hancur jugak pisang2 tu..kikiki..comel kan...



ini lah hasil keje baby anis.. walaupon tak sempurna sgt... sekurang2nyer dia dh tolong aku wat keje... hihihihi..dh besar dh anak mama nih.. dh boleh wat keje kt dapur dh...hihihi...

akhirnya.. dapat gak aku luangkan masa yg berkualiti ngan famili aku weken ari tuh... gambar cekodok yg dh siap lupa nak snap..kikikiki






2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..pandainya akak anis..nanti Nuha pun nak tolong ummi kat dapur jugak laa..Kak Anis, mintak laa bebi ngan Mama erk..hihihi

|| NaFiRaa || said...

huhuhu... mama kak Anis cakap.. mama takut lagi nak beranak... mama kata lagi... mama nak geng ngan ummi nuha... Nuha tanya la.. bila Ummi Nuha nak tambah baby lagi... kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...