Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, February 6, 2009

Kiriman dr En. NG...

Kawan-kawan... walaupon bos aku en. Ng sudah berangkat ke Australia semalam... tapi.. dia sempat lagi menghantar pesanan buat aku.. melalui Driver nyer... merangkap adik ipar dia... nak tau ape yg dia kirimkan untuk aku...hihihihihi..



tadaaaaa.... buah limau yg sangat banyak.... huhuhuhuhu... apsal banyak sgt dia bg nih.. dah lah aku tengah batuk2 lg nih.... nk makan limau pon tak bersemangat sgt... kalo aku sihat aku makan dh... tapi batuk nih tak mengizinkan aku makan banyak limau....

kawan2 nak tak buah limau yg banyak nih???? sape nak angkat tangan..cepat2!!! kalu tak de orang nak.. aku wat jus jer... masuk peti ais... dh sihat nanti aku sambung ah minum jus plak..hehehehe...

p/s: sape nak diet elok lah minum jus limau...hehehehehehe




2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

limau nipis la nak dier bukan limau CNY ni :P
kalo tak abes, hulur kat sini...eh, driver ng saper??dah budak x guna tu(ayatttt) tadak dah ker??

|| NaFiRaa || said...

heheheehhe.. janji limau...

zul??? ade lagi.. hari tuh dia eksiden..mc dekat2 3 bulan gak... so ng amik brother in law dia jadik driver... bila zul masuk keje balik ari tuh... BIL dia still keje lagi.. zul wat keje despatch je lah.. kadang2 jer jd driver...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...