Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, February 17, 2009

ISO ohhh ISO

hai.. kawan-kawan...

Tension ok dengar perkataan tuh.... rasa nk sepak2 jer jauh2...hhuhuhu... Tapi x terdaya.. kena tempuh jugak..

Dari memula masuk bilik meeting aku dh rasa dh bebanan yg bakal di hadapi... atau aku mmg dh set kat kepala otak aku yg ISO tu perkara yg susah.. sbb tuh jadik susah... macam belajar matematik tambahan time form 4.. Dari first class utk add math aku dh set yg bende tu susah... last2 mmg rasa beban sgt nk belajar add math.. sbb tu lah result add math sgt 'membanggakan'..huhuhu... alamak!!!lari tajuk dh ker nih....tak pe lah...

ape2 pon atau kemana pon aku dh melalut... kesimpulannye yg ingin aku buat kat sini adalah.. aku kena try dulu buat ISO tuh..br leh wat kesimpulan.. sama ade beban atau tak...huhuhu..kawan2 doakan aku kuat utk menempuh ISO nih k....cayok2...

Itu jer lah nk aku luahkan kat sini ari nih.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...