Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 25, 2009

Macam2 Citer...

hai kawan-kawan...

Hubby keje Malam...huhuhu...

sedih tak dengar tajuk entry hari ni.. sedih okkkkkk....
minggu nih hubby aku kena start keje shift... minggu nih dia kena keje malam.... sedih nyer tido tak de bantal peluk... x lena tido....kikiki...slalu ade je org peluk2 time nak tido.... slalu nyer ade jer XVTV yg berfaedah sebelom tido...okkkkk...skrg nih...huhuhu...tido ngan baby anis jer...

Baby anis plak asik tanya.. papa.papa??? aku cakap keje...dia tanya lagi...papa.papa??? eeeee... tak tau nak cakap pe....sedih kannnn... seb baik lah minggu ni "aku bendera merah".. selamat lah skit.... x de lah rindu-rinduan nak menjalankan xtvt ...kikikiki...

Jalan Jem Giler Pagi Tadi...

Tensen okkk bila dengar JEM... Pagi tadi 1 jam aku kena Jem.. mmg tensen giler... aku pon heran.. tak tau la masalah ape... tau2.. kuar jer roundbod sek 20...trus jem... makkkkk!!! ini jem tahap gaban dh nih.... aku cakap lam ati lahhhhhh.... bayangkan ko... nak masuk federal bape jauh lagi!!!!! giler!!!!!!huh.. seb baik lah laki aku tercinta beli kete auto... kalo tak mau krem kaki aku.... silap2 boleh terseliuh ko... huhuhu....

sampai opis kol 9.40... seb baik lah...bos pon kena jem jugak.... so x leh nk bising lah yer....kikiki..aku org pertama sampai opis ari nih....bangga dok.. walaupon kol 9.40 pagi..kikikiki

Banyak Keje Kat Opis...

huhuhuhu... BZ sungguh bunyi nyer kan... tu yang lama x update blog tu... ZB!!!!!kikikiki... sungguh!!!! x tipu pon.... nampak x... 1 n3 ade 3 tajuk dh..see.... BZ lah tuh...kikiki... ISO plak..dh nampak dh bunga2 ke'BZ'an tuh... sabar2..cayok2!!!!!!

itu jer lah nak kongsi ngan korang sume... ape2 pon.. have a nice day to all...

P/S: tengah berusaha utk jawab tag dr elissmie...hope boleh jawab lah ari nih..kikikiki


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...