Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, January 10, 2009

Hepi famili.. main futsal..

Kawan-kawan...
korang pernah tak ikut sape2 gi main futsal... ari tu aku telah ikut hubby gi main futsal... balik keje jer trus siap2 nak gi main futsal... untuk pengetahuan korang aku ngan baby anis nih tukang teman jer... yang main futsal nyer hubby sorang jer...kekekeke

saje nak wat XVTV yg berfaedah skit petang2.. slalu balik keje jer mesti tengok tv n baring.. sblm start masak...(tp sedih jugak coz x leh nak follow citer SPA Q ari tuh..kekekekek).

seperti biasa aku kena layan baby anis melasakkan diri nyer... tak lalu oooo...


tengok lah muka anak papa yang lasak nih... cap papa pon dia rembat...hehehehehe



tak kira kat mana... kalo boleh panjat dia panjat... dan tak takut kat orang langsung... sume org dia gi tegur... kalo lelaki lg dia suka menegur... huhuhuhu...pening!!!



nih plak muka hubby br pass main.. tukar team... berpeluh2...



hubby... dengan tekun melihat orang main kat dalam gelanggang....



hah!!! nih plak muka anak papa yg penat.... kejap jer duduk tuh... pastu lari sana.. lari sini... kalo ari2 hubby main futsal.. mau kurus aku.... mengejar budak anis nih!!!!

okeh lah kawan-kawan... sekian dulu pasal citer main futsal... nanti aku update pasal ikut hubby maik sepak takraw plak.. ahad nih hubby ade game... tak tau lah nak ikut tak... keje kt umah byk dh bertangguh nih... rasa malas plak nk ikut... tgk lah nanti... kalo rajin aku ikut... kalo malas.. aku lepak kt umah jer ngan baby anis... babai kawan2...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...