Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 2, 2009

Hepi famili...Count down at Up town Shah Alam..

hai kawan-kawan...
cam ner cuti new year??? ok??? hope sume ok ek!!!
aku???? banyakkk sgt XTVT new year...

malam nak sambut new year tuh... aku tak rancang pon nak count down coz besok nyer nak gi picnic.. nak kena bangun awal masak bihun goreng...

tapi.. nak di jadik kan citer.. lil sister in law aku datang umah ngan kawan dia sbb nak joint gi picnic esok nyer... aku ngan hubby pon bawa lah dorang gi jenjalan sambil beli brg yg patut2 nak bawa gi picnic esok... pas gi soping hubby bw kami gi makan kt uptown shah alam.. masa tu dalam kol 8 lebih... pas makan.. dorang gi pusing2 uptown tuh.. aku ngan hubby berdua..( baby ngan cik ya dia) berjalan berpimpin tangan(peluk2.. lama x romantik2 ngan hubby camtuh..kekeke) skali kuar ke depan tgk dorang wat count down new year... ape lagi.. layan ah XTVT dorang...

dorang ade wat lucky draw... huhuhu.. last2 kami count down jugak malam tu... kol 2 lebih baru balik.... cian baby ngantuk.. seb baik dia tak nangis...

okeh!!! tu citer malam sambut new year.... ohhhhh.. sebelom terlupa... nak menunjuk skit ape yg aku dh beli kat up town tuh.. kekekekekeke... ( jangan jeles ) hehehehhee



beg hp aku.. comel kan.. nak tau tak ape yg best kat beg comel nih!!!!



dia ade 3 poket... beg sebelum nih ade 2 poket jer..kekekekekeke.. harga dia RM 10.00.. dah lama dah carik beg nih... nih br jumpa yg 3 zip.. lagi....



beg untuk baby anis dan.....



lagi satu beg hp untuk mama anis...hahahhaahhaha..aku lah tuh...hahahaha dapat 2 beg comel malam tuh... nak tau nape hubby belikan lagi satu yg nih.. sbb harga dia murah.... 1 beg baby anis dan 1 beg aku hanya Rm 15.00 jer... ciri beg tuh sama jer....



ini lah yang aku dapat kat up town malam tuh.. bestkan!!!kekekekeke

okeh lah.. itu saje utk citer malam sambut new year.. jap lg aku citer pasal gi picnic plak... tunggguuuuu....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...