Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 23, 2009

SABAH trip...

hai kawan-kawan...
pagi tadi aku agak BZ sikit.. coz nak settlekan pasal bonus n gaji staff.. so.. sekarang lega skit... bos ku en NG pon dh kuar... kekekeekke.. ade peluang ah nak ngelat....hehehehhe.. jgn bagitau bos aku K...

ok lah... hari nih aku nak update pasal trip kami gi sabah... pada 16, 17 & 18 hb jan ari tuh... bukan saje2 bos aku En NG nak banjer kami sume gi sabah.. tapi... Dia terpaksa belanja kami sume gi sana coz... bos kami lg satu ( bos kt sabah kawen) Gerald Goh...

Untuk pengetahuan kawan2 sume.. aku tak pernah lg ke sabah... kalo lah my bos suh pakai duit sendiri pergi sana.. mmg x merasalah nk ke sana... Ape2 pon.. aku ucapkan terima kasih byk2 pada bos aku En NG.. coz sudi menaja aku pergi ke sabah...kekekekekkek...lain kali bleh taja lagi..

okehlah.. selamat layan gambar n citer aku..kekekekeke....



ini lah kapal terbang yang membawa kami semua dari LCCT ke Kota Kinabalu Air port...



time nih kami dibawa naik ke kapal terbang... satu air port tuh leh dengar nama kami di panggil coz lambat boarding.. sepatutnyer 20 minit sebelom flight dh kena boarding dh...mintak maaf ye cik peramugari... kami semua tak tahu...kikikiki



hah.. ni lak gambar opismate aku yg satu flight ngan aku... en loy n his famili.. miss lee n me... kalo kawan2 nak tau aku nih br pertama kali naik flight tau... cam jakun sikit lah..kekekekke... tapi kira ok lah... dapat merasa gak.. Alhamdulillah...


suasana dalam kapal terbang... cuba tgk betol2... kerusi dia sempit jer... selesa lg naik bas..



nih plak permandangan yg pertama kali aku lihat... betapa indah nya ciptaan tuhan... terasa diri ini sgt kerdil.... hope aku akan dapat melihat permandangan ini lagi... mungkin bersama ngan hubby n baby.... InsyaAllah....



SABAH... pertama kali menjejakkan kaki di tanah sabah... kat Kota Kinabalu Airport... lagi 2 budak comel tuh adalah anak opismate aku...( sangat banyak tanya..kekekek)


kami semua di jemput oleh staff kami kt sabah... dan di bawa ke banglo kampeni aku kt Kiansom Heigth... banglo yg mmg cantik dan suasana yang cukup damai kat situ... mungkin jugak tuh kawasan elit... ssb tuh tenang jer.... pada mula nyer kami mmg kena duduk di sini sepanjang berada di sabah... Tapi rezeki kami sgt baik... bilik yang di tempah oleh bos aku di hotel sutera harbour ade 3 kekosongan... ini adalah disebabkan tetamu VIP tidah dapat hadir tiba2 n bilik tuh tidak boleh di cancelkan.... So... dengan senang hati.. kami kena pindah masuk hotel.. ( 5 bintang tuuu..) rezeki kami kan.... after bersiap kt Banglo... kami bertolak ker hotel utk joint wedding dinner.. kat hotel yg kami akan menginap... Sebelom kami ke hotel.. sempat jugak kami singgah umah abang bos aku.. Nama dia Francis Goh.. merangkap abang pengantin lah.... kita tengok ke'Banglo'an umah dia k!!!



Nah!!!! tengok lah.. umah dia cukup lengkap dgn frasarana.... yg paling aku suka ialah.. mini gym... teringin nak try.. tapi time tuh aku dh pakai kebaya... ape plak kata org nanti...betol ke tak betol budak nih!!!kikkiki.. so.. tak berkesempatan lah nk try sume alat senaman yg ade... lg satu... aku cam teringin nak try berendam lam jakuzi tuh... tak tau lah cam ner rasa dia...kekekekeke



AKU...in Red Kebaya... nak gi dinner nih...



ni lah.. gambar bos aku yg kawen... sempat gak lah amik... walaupon curik2.. kikikiki...




inilah bilik hotel yang aku menginap sepanjang berada di sabah... aku berkongsi bilik dengan miss lee... opismate aku... service dia mmg tip top....



ni plak gambar sekitar hotel yang sgt indah tuh... pantai dia mmg cantik.. ikan2 main kat tepi2 jer.... itu menunjukkan kt situ mesti byk ikan kan.....



kekekekeke... last skali...aksi2 yg sempat di rakan kan oleh aku... sekadar utk menunjuk2.. kikiki.. jgn marah ye kawan2... nanti kena jual...

ok lah kawan2... ini lah citer yang aku ingin kongsi kat sini...Pengalaman Manis Aku kt Sabah.. kalo aku di beri peluang utk ke sini lg.. InsyaAllah.. akan ku bawa skali My hubby n My baby... utk sama2 merasai pengalaman manis nih.... Terima kasih jugak untuk My mom, my Dad n My lil sister coz sudi datang s.alam selama aku berada di sabah... hope dorang pon hepi semasa berada kt s.alam... thanks semua.. LOVE u alll...mmmmuuuaaahhhxxxx!! babaiiiii...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...