Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 5, 2009

SABAH... Wait for Me....

Kawan-kawan...
ini entry yang agak menunjuk-nunjuk... jgn marah yer...kekekekekek

Aku akan ke bercuti ke sabah... yahuuuuu.. best tak aku kawan-kawan... tiket free... penginapan free... makan ade separuh yang free.. best2... kekekeke... sebenarnya bukan saje2 bos aku encik NG tu nak banjer pergi sabah... tapi.. bos besar kami kt sabah kawen... Mr goh wah yong.. (kak elis mesti tau kan... x-bos yg encem tuh!!! nak kawen dh..hehehhehe).. alang2 gi majlis kawen.. kami pon makan angin skali lah.... tapi kan.. lg best kalo my hubby ngan baby leh ikut skali.. huhuhu... terpaksa tinggal kan buah ati 2 org tuh....

Untuk lebih yakin meninggalkan mereka berdua kat sini.. aku telah menjemput ma n ayah aku datang s.alam... tolong tengokkan my hubby n my baby... seb baik ma kat ok... yahuuuu.. cayang ma... mmmuuaasshh!!!! so.. aku dengan tenang hati akan joint dorang pergi sabah... opssssttt.. lupa plak nak cakap bila... 16, 17 dan 18 hb nih....

nih hah nk tunjuk sket kad jemputan dari bos aku... kang cakap aku saje jer nak curik tulang..kekekekeke.. jangan jeles ek!!!!!



tengok!!! betol kan!!!! hah??? tak nampak nama???? jap eh...



hah!!! nampak dh???? kekekekekeke

okehlah.. sampai sini dulu.. lain kali aku update lagi.... babaiiiiii

P/S: SABAH!!!!!!! wait for ME...


2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Ini tidak adilllllllllllllllll!!
Kim salam kat kat Gerald...dah nak tawen dah..

|| NaFiRaa || said...

hehehehehe.. jangan jeles..kikiki.. insyaAllah... kalo jumpe depan mata... hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...