Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, February 23, 2017

...Aroma Ikan Bakar | Penggemar Makanan Laut...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis.
Semoga Hari ini lebih baik daripada semalam. Amin~

Haini pon nak up citer lama.
lama x lama sgt lah.. nak tempek jugak lah sebagai kenang2an.
Pergi makan seafood kat Aroma IKan Bakar, Jeram.
Walaupon agak jauh, dan boleh tahan gak harga seafood kat sana.
tapi tetap gigih ke sana.
hahahahaha

Seawal 10 pagi kami dah kuar dari rumah. 
singgah di Tesco dulu untuk borong susu Amzar.
pukul 11 baru betol2 gerak ke Jeram.

Image result for aroma ikan bakar
Ini waktu operasi Kedai Makan yang kami nak pergi tuh.
Sabtu & Ahad buka pukul 12. jadik kami gerak awal sbb nak cop tempat.
nak duduk kat pondok. hehehe

Kali ni pergi anak dah 3 orang.
Kali pertama bawa Amzar makan di sini.
Alhamdulillah, Kak Long dah boleh dah handle Amzar.
senang sket keje mama.

dah bosan layan upin ipin kat tv belakang,
dia nak lompat gi kat mama.
mula lah buat muka kesian. mintak tek.

Pukul 11.30 kami dah sampai kat Jeram. 
hahahahah. walaupon kedai mula pukul 12. tapi kami tetap masuk kedai tanya dh boleh oder ke belom. skali dorang cakap dah boleh order.
Kami jadik pelanggan pertama hari tu.

dah dapat pondok untuk makan, trus pilih seafood.
kalo ikutkan nafsu tekak memang nak amik jer banyak2. 
Tapi kali nih pergi dengan Iman mungkin.
berjaya pilih seafood dengan waras.
kah kah kah kah kah.

 My Anis.

My Delisha & My Anis.

Nampak x kedai masih kosong~
bukti kami jadik Pelanggang pertama!
hahahahaha.

Tempat makan pilihan Kami.
Pondok. kalo dulu pondok nih kena caj RM20.
tapi pergi kali nih x de caj dah untuk pondok nih.
Alhamdulillah.

cer tgk meja lain belakang pondok Kami.
lengang dan kosong kan!
boleh pilih di mana saja tempat untuk makan.


Sotong celop tepong, Udang butter, Kailan ikan masin & Kerapu stim.
ikan kerapu stim belom sampai lagi masa nih.
semua orang tunggu hidangan terakhir sampai.
Hanya Amzar jer dah makan dulu. hahhaha.
sebab dia ade acara lain lepas makan.

acara main pasir. hahahahaha
mama papa makan, kakak2 dia tolong tengok kan adik.
lepas kami makan, tgk dia dah mandi pasir.
satu hal pulak nak buang pasir dlm rambut dia.
sabor jer lah.

Pada mereka yang suka makan seafood boleh lah terjah ke sini.
seafood dia segar2. pilihan pon agak banyak jugak.
Total makan Kami hari tuh. RM130.00
Termasuk air kelapa 1 jug.

Sekian..


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

7 comments:

Ayu Ayunie said...

mmg syok layan makan kat sini.. harga pun leh tahan mahal gak.. huhu..

Eliss Mie said...

lepas kejadian pergi full house dulu tak pergi2 jeramnya..bila ntah nak repeat..

norhidana miswan said...

waaaah sungguh beriman nampaknya pilihan korang tuh...

yelah dh mkn utk 1 family kite agak2 lah kan... oklah tu udahla dpt mkn cpt, puas hati tak pyh nk beratur2

tp kan sian si amzar kene bg main panas... sian tau dia

Bunda_nora said...

Bestnyer.. dapat tempat kat pondok tu dengan suasana nyaman macam makan kat rumah kan...

Lama dah bunda tak singgah...dah besar2 cucu2 kat sini.

Nieyl said...

sedapnya...suka ikan bakar...

Fiza Rahman said...

Bestnya...

shark said...

amboii amboii..jauh nau pi makan :)
aku tak ley mkn binatang laut..
kang menggaruk garuk je keje aku..
teruk resdung nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...