Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, February 24, 2017

...Azam Tahun Ini | Menjaga Kesihatan...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat. 
Penghulu segala Hari. Moga sama2 mendapat keberkatan nya.

Tahun nih i berazam untuk fokus pada kesihatan.
Diri Sendiri, Suami TerChenta dan anak2.
mula dengan diri sendiri dululah kan. 

Anak2 memang dah lama bg dorang supplement.
Alhamdulillah, berkat amik kira nasihat kawan baik i.
Kesihatan Amzar makin baik selepas amik supplement.
kekerapan demam dia memang sangat kurang.

Jadik, tahun nih i memang nekad nak laburkan duit pada makanan kesihatan.
beli makanan yang baik2 untuk keluarga.
kurangkan makanan yang ringan2.
semoga lepas nih anak2 dan suami lebih sihat.

salah satu pelaburan i.
i memang pengguna shaklee.
tapi i bukan ahli shaklee. beli dengan orang jer.
kali nih dapat ejen Shaklee dekat dengan rumah i jer. Ina nama dia
senang nak oder lenkali. hehehe

gelang dengan penyepit rambut tuh hadiah yg di beri.
tak perasan pon masa amik vit shaklee tuh.
bila Ina dah balik baru perasan ade ole2 dlm plastik vitamin tuh.

i juz wasap Ina cakap terima kasih atas ole2 nye.
moga makin murah rezeki Ina. Amin~

Langkah seterusnye, i nak survey supplement pil Habbatus sauda dan Pil minyak zaitun. nak bg Cinta makan. heheheehe.
Moga dapat teruskan Azam yang baik nih.
aminnn.

Sekian.






 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

7 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kakak ingatkan clip rambut dan gelang pun berubat Zura haha...
Sebaiknya kesihatan dijaga sebelum terlambat. Bila dah kena susah..

Fiza Rahman said...

Iols pengguna shaklee jugak. Bila umur dah banyak ni, kesihatan memang kena jaga.

SalbiahM said...

semoga tercapai azam..good luck!

Sura Mohd said...

Bagus Zura!!jaga kesihatan diri dan keluarga..teruskan dgn berShaklee..terbaek!!

shark said...

wahhh wahhh kemain statment jaga kesihatan lol hahahah..
aku tak ambik supplement ni wei..
aku minum kolagen nak cantik je
wakakkakakakka ;p

Ainniah Zulkefli said...

bagus azam tu. alhamdulillah dibukakan hati utk sihat sebelum sakit. prevention is better than cure :)

E'in said...

chaiyok kak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...