Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 20, 2017

...Hujung Minggu Kami Di Stadium Matsushita Seksyen 20, Shah Alam...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Isnin.
Mulakan minggu ini dengan Aura yang baik!! yeahh!

Dah lama x mengomel kat blog. hari ini baru nak start balik.
hehehehe.

Hujung minggu KAMI. 
Anakda Anis ada sukan sekolah dekat Stadium Matsushita. 
dia joint acara larian. dia kuat lari pon. hahahaha.
jadik kami pon pergi lah bg sokongan.

Cinta kata kalo ade peluang dia nak bawa anak2 pergi mandi kolam kat stadium tuh. i macam.. sempatke??? Cinta jawab.. kita standby jer lah. semua persiapan mandi kolam Cinta yg sediakan. baju mandi anak2, baju tukar, tuala siap bawak pelampung lagi. i dah warning, kalo x jadik mandi, anak2 bising abg jangan marah eh!
layan kan ajer bising dorang tuh.

Kami sampai dalam pukul 9 pagi.
My Anis pagi2 pukul 7.30 pagi papa dia dah gi hantar dia dulu dah.
masa sampai tu panas yang amat rasa.
nak terbakor kulit. sian anak2 yg menunggu turn nak lari. sampai rentung My Anis.
My Anis tgh siap sedia nak lari. lama jugak tunggu turn dia.
sampai Cinta tolong gi amik payung kat kete. tak tahan panas. hahahaha


Anakda Amzar ukur padang2. dah ler panas. 
kecik besar kecik besar jer mak dia tgk dari jauh.
last2 semua kena tarik masuk duk dlm stadium.

haaaa... sini baru kena ngan jiwa mak dia. x panas.
lari lah nak lari bape banyak round pon.

orang lain sibuk tgk kakak2 lari,
dia sibuk dengan pelampung dia.
hahahahahahahha. budak x sabor nak mandi.
malangnye kolam bukak pukul 10.30 pagi.
kolam pulak sebelah ajer ngan balapan tuh. sambil mandi pon bleh tgk kakak dia lari. 
kah kah kah kah.

Gambar memula masuk kolam. i tunggu kat luar dulu.
kononnye nak tunggu My Anis masuk sekali.
tapi lama pulak dia nak habes acara. jadik, Mak dia masuk dulu lah.

Kat sini ade kelas renang jugak. 
tapi x pasti bape yuran belajar renang tuh. kena tanya kat kaunter.

tiket kami masuk pulak.
Dewasa : RM5/orang
Kanak2: RM4/orang
Amzar : Free.

 Delisha a.k.a Kak Ngah

 Kak Ngah layan adik dulu sementara tunggu kak long habes lari.


 Pertama kali dalam hidup dia mandi kolam.
sebelom nih mak dia memang x berani nak bawak dia mandi kolam, 
banyak sangat kes budak sakit lepas mandi kolam.
ini lah baru ade kekuatan. tu pon asik tgk jer dia mandi. takut dia minum air kolam.

Sonok 2 badik berendam.






Pinjam pelampung kawan x kenal.
hahahahahahaha. berkenan benor dia dengan pelampung lembu ni.

Tuan punye pelampung Lembu.
si comel baju pink dengan pelampung pink.
dia pinjam Delisha punye pelampung.
tukar2. hahahaha.


Dah habes lari. Kak Long Anis joint sekali.
dia x minat dgn kolam kanak2 paras lutut dia tuh.
jadik kena lah papa joint mandi skali kat kolam dewasa.
kat kolam dewasa anak2 rambut panjang kena pakai topi. 
so, kena lah sewa topinye. Papa dia plak kena sewa seluar renang. sebab nak turun kolam.
seluar biasa x boleh masuk kolam.

Akhir sekali.. Mama dorang jugak jadik pemerhati.
life guard jer tepi kolam. jadik Mamarazi jer snap2 gambar dorang.
ape boleh buat.. hahahhaha
Asalkan anak2 hepi, mama pon hepi.

Sekian... 



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

6 comments:

Eliss Mie said...

sama ke dengan panasonic tu? ke lain ? lama dah tak pergi bawak anak2 main kolam kat stadium. hr tu bwk kat sek 13 tu jer. panasonic sekali sebab ada hari sukan ofiz kat situ. nayla sampai skang takut air .

norhidana miswan said...

best jgk yek stadium tuh... siap ada kolam renang lak tepi padang tuh...

suke btl 2 badik tu mandi kolam yek... bdk2 ni kan pandai betul kalau nk bergaul, tak kenal tp blh tukar2 barang...

hainom OKje said...

Tahniah kakak.... Menang ke tidak akhirnya?
Sekarangkan baju renang muslimah dah banyak Zura...beli ajelah satu. Nanti gi jenjalan hotel ke, gi kolam renang mcm ni senang....

Lama jugak mu menghilang ye Zura, sekarang baru muncul

Sura Mohd said...

Hai Zura..seronoknya akak tengok anak2 Zura mandi kolam..sayangnya.. mamanya x terjun skali..akak pon klu pegi mandi kolam jadi mamarazi jer..kakak2 yg jaga adiknya..
Dah besar dah Amzar!

Kakzakie Purvit said...

Ada certain tempat memang tak benarkan berpakaian biasa
Tapi kebanyakan sekarang dah tak strict sangat.

Ainniah Zulkefli said...

maknye puteri lilin yer, nak dok tempat teduh2 je haha. anak2 mandi kolam macam seminggu tak mandi. anak2 ain pun macam tu. kita yg dewasa pun suka kan, apatah lg budak2. 😁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...