Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, August 29, 2014

...Pengubat Stress Di Hari Jumaat | Pemancing Berjaya...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat.
Penghulu segala hari. semoga kita semua mendapat keberkatan nya. Amin~

Hari ini ade bende nak tempek untuk tatapan bersama di masa akan datang.
apa lagi kalo bukan keletah anak2 yang kadang2 bikin mama nye haru biru.

kesah anakda Delisha yang solehah.
masa balik raya haitu, papa dia bawa balik pancing sebab nak gi mancing kat kampung. Kampung Cinta ade sungai yang boleh tahan besar. 
bila sampai kampung i, memang akan singgah umah i dulu sebelom balik kampung cinta.
anakda Delisha mula berdendang kat telinga papa dia.
nak gi mancing.. nak gi mancing.. nak gi mancing..
nak ikan laga.. nak ikan laga.. nak ikan laga (gara2tengokciterUpinipin)
papa yang penyabar pon boleh stress kalo berdendang lagu sama kat tinga kan~
nak gi mancing sangat yer! jom pergi!

Hambeeeekkkkk! nak mancing sangat!
Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah.*gelakberguling2.
adoilah anak.. adoilah laki.
sabooorrrr jer lahhh banyak banyakkkkkkkkkkk.
ko hadeee??????

paling nak nangis tengok selipa dia!!! Allahhhhhhh.
hagak2 lah nak gi mancing ponnnn.
hagak2 lah nak bawa anak pergi mancing ponnnnn.
pakai lah selipa betol2!!
adoiiiiiiii.. stresss mak tengok gambar nih!

Sila jangan salahkan Maknye.
mak tak tau projek 2 banak nih okehhhh!
mak tau bila tengok henpon laki mak!
mak mengilai macam puntianak okehhhh!

dah.. dah.. x yah wat muka cam tuh.
Mama yakin.. memang x akan dapat ikan punye.
sebab delisha pakai selipa terbalik.
ikan pon gelak guling2.. x mo makan pancing.

Korang rasa patut ke papa dia bawa gi mancing sinih??
i rasa sangat x patut!!! ini rasanye kategori longkang kan? tak pon parit air.. kampung i x de sungai ..adehhh... stress mak!

Aduhaiiii.. macam2 ragam nak membesarkan anak kan!
nasiblah dapat suami yang penyabar cam cinta.
kalo mamanye yang melayan.. harus mamanye suh mancing dalam kolam tokki dia jer. x kuasa mak nak bawa gi tepi sungai eh!

okeh.. itu jer nak share ngan korang haini.
selamat mengeras perut korang tahan gelak. i takpeee.
opis i dh biasa dengar i mengilai depan pc nih.. muhahahaha

sekian.. kesah anakda delisha yang solehah.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

9 comments:

norhidana miswan said...

kerlass laki ko dik oiiii.... siap mancing ikan laga... alah sauk je ngn bakul msti dpt banyak kt parit2 ikan laga tuh...

tp comei pe mancing pakai selipar terbalik

siti alfakhishah aman said...

alise dulu kecik2 pon pancing mcm tu kat kebun abah.. kalau tau sauk je pakai baju buat mcm jaring tu dah dapat banyak ikan dh.. aptb

Kakzakie said...

Hihi... kalau kakak tak kisah Zura. Biarlah anak-anak merasa nikmat kampung. Kelak bila besar, kampung kian membangun nak jumpa ni konfem tak ada lagi...

Selipar terbalik tu yg tak boleh tahan. Mesti nak cepat ni ye sayang sampai terbalik - gelihati tau auntie tengok:)

hainom OKje said...

Punyalah excited nak mancing sampai pakai selipar pun terbalik hehe....Sama kita Zura...OKje pun malas nak melayan anak anak tambah part part nak mancing cenggini....Panas pulak tu. Tak kose mak hehe....
Nasib Cinta penyabar yek....hehe.... senang kerja mak Zura. Tak gitu?

Zee Suhaini said...

nak sangat pancing kan..dok situ pon jadi la..
tapi zura memang ada yang tua pon mancig gini tau..kalo dah gian sangat longkang pon jadik..hahahaa..aritu ada terserempak ngan sorang brader tu kat umah zee..ada ke patut tengahari buta dok mancing ikan kat longkang..kahkahkah..takde keje lain ke??

mamaarifakeem said...

Kikiki.... tgk gambar tu terus fokus ke kaki dia... haahaha... delisha delisha.... cam akeem jgk suka pakai sliper terbalik...

Rajin no bapaknya melayan :-)

maszmadi muhamad said...

longkang pon boleh.. ye delisha ye.. hihi

Ayu Ayunie said...

kihkih.. steady la delisha... papa bawak delisha memancing yer.. huhuhu

Hazmin Hamudin said...

Hahaha.. Ni sampai Syawal tahun depan pun tak dapat lagi ikan ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...