Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 23, 2016

...Banyakkan Minum Air Di Musim Panas...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Selasa.
Semoga kita semua sentiasa sihat dan bersemangat.

macam2 kesah musim panas skrg yer.
kesah bomoh ngan tembikai.
kesah strok haba.
ape yang penting. kena jaga kesihatan diri.

ini ade sedikit nasihat dari Hero kecik.

Jangan lupa minum air masak banyak2 yer cayang2 Amzar semua.

musim panas sekarang nih. air masak pon jadik sedap.
badan Amzar pon sihat.

minum semangat2 sket..  kalo x abes.. baki air boleh mandikan papa masing2. 
kah kah kah kah kah.

nasib lah Anakda Amzar nih senang minum air masak. 
kalo bagi pakai botol susu dia lambat sket minum.
kalo dapat botol biru nih.. mmg sekejap jer dia minum.
masa badan dia dedar2 haitu, ibu(pengasuh) dia bagi minum air masak banyak2.
alhamdulillah.. trus ok dah.

Ok.. itu jer pesanan dari hero kecik.
Sekiann.. 




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

11 comments:

SYANI said...

Bagusnya Amzar suka minum air masak. Amira & Jasmin liat sikit suh minum air masak.

Kamsiah Yusoff said...

tak ramai kanak2 yg suka minum air kosong..bagus la adik comel ni..

Siqah Hussin said...

Bagus betul dia. Suka minum air kosong. Susah nak jumpa budak suka minum air kosong.

seraa rose said...

mcm2 gaya Amzar pose nk minum air.. heee

babYpose said...

Boleh jadi model minum air hero NU ni :) betul senang minum air kosong, Alhamdulillah, ok aunty nak pi minum ni :)

norhidana miswan said...

baiklah... acik ikut kata model air tuh

Kakzakie Purvit said...

Baguslah Amzar ni Zura
Ada budak usia Amzar masih tak pandai guna cawan gitu
Anak kakak dulu pun guna botol susu. Kalau guna yg macam ini dia tersedak.

Zee Suhaini said...

macam sedap sangat jer tengok amzar minum..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

bagus nya dia...comel je minum :)

hainom OKje said...

Wah.... sekarang ni mama ada duta blog baru ek. Tak laku dah kak Anis ...

Tq baby Amzar bagi peringatan kat aunty aunty ni....

LYAfrina said...

gud boy amsyar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...