Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 24, 2016

...Tambah Koleksi Setem | Hobi Antik...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~
Salam Hari Khamis.
ceria2 selaluuu.. Jangan lupa minum air banyak2 k~

Rasanya lamaaaaa dah x tunjuk2 koleksi setem i kan!
selain dari lama menyepi, kolesi setem baru pon x banyak sebenarnye. 
ade setem yang berulang2. tapi kalo setem cantek2 i simpan jugak walaupon dah berulang. mana tau seksok2 ade yang minat ngan setem tuh. boleh juai yang koleksi berulang tuh.*takhagak2nakjuaituhhhh. Verangan x kena bayar khennnnn.
kah kah kah kah kah*pang!

Moh lah hayati koleksi2 yang memikat mata i memandang.

Cantek kan?
pelbagai warna, pelbagai saiz. itu lah sebab kenapa i masih kekal kumpul setem.
untuk pengetahuan semua, setem2 nih semua i dapat dari surat2 yang kampeni i terima.
oleh kerana i tukang bukak semua surat2 kampeni. jadiknye semua setem2 yang cantek2 akan melekat kat mata2 i. i gunting semua setem2 yang cantek2 dan kumpul dalam kotak setem i.

setem2 i masih berlonggok dalam kotak nih lagi. hahahaha
memang ade plan nak beli album untuk setem2 kesayangan i neh.
tapiii..urrmmm (sambung sendirik) krik krik krik.
hahahahahahahahahahaha.

okeh lah.. kita zom sket koleksi setem yang cantek hari nih.

paling special.. setem panjang.. sama panjang ngan ketapi.
sesuai sgt lah kan!

setem memikat hati kali ini.
ntah kenapa.. tapi betol2 terpikat.

kalo korang perasan, setiap setem akan tulis secara ringkas ape yang setem itu cuba sampaikan. cuma kadang2 dakwat cop tuh mengganggu tulisan kat setem tuh.

pada yang teringin nak tengok koleksi setem istimewa i bleh terjah link ini.


selamat menjamu mata dengan kecantekkan setem2 i k~
pada mereka yang nak derma setem pada i pon boleh. hahahahah
pada yang nak dermakan ALBUM SETEM pon di alu-alukan.
kah kah kah kah kah.

sekiannn... n3 menunjuk2 setem.




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

13 comments:

Siqah Hussin said...

Lawa-lawa setem awak. Patutlah senang dapat setem. Ambik kat pejabat rupanya. Daripada orang buang kan, baik kita ambil simpan :)

shark said...

segojes nafira tu agak tak bley blah lahhh hahahahaha..
sengal tul ayat ;p lol
legend sangat setem hg wei..
aku bab2 ngumpul barang ni mmg x layan..kumpul henbeg kasut dgn tudung aku mau hahha ;p

babYpose said...

Sangat bersejarah setem2 ni NU, ada sumber setem senang nak kumpul :) kalau tidak jenuh duk pesa sana sini, eloklah diperturunkan kepada anak-anak, kat mudah.my ada yang nak menjual atau membeli kut rasa pernah ternanpak sori kalau tersalah :)

lieyalatif said...

ni le hobi lieya zaman sekolah dulu zura huhuhu....siap ade 3-4 buku setem hah.... ishh rindu plak tgk koleksi zura nie...tak sangka ade lagi yg simpan setem2 ni sebagai hobi...tahniah zura...nanti leh turunkan pada anak2 bile dieorg dah paham jaga nanti....satu2 setem tu berguna utk tujuan pembelajaran jugak tu.....

Qhaifa Nur said...

Byknya koleksi setem..dulu2 zaman sekolah rajin simpan..skrg lupa langsung

Mummy Chubby said...

lamanya xnmpok awok update blog...wah wah! makin lasak ea bujang kecik..hehee...mami pun dah lama xupdate blog.. 'malas'..hahahaaa...entah bila la mood rajin nak mai.

norhidana miswan said...

boh la kt album wei... mcm k Zakie selalu bt tuh... simpan lawo2...
dulu akak ada gk minat kumpul setem tp sbb ssh nk dpt setem akak pun berenti lah mengumpul hehehhe...

Kakzakie Purvit said...

Sayangnya Zura... setem kakak semua kakak simpan dalam album
Bila ada masa terluang kakak belek dari satu muka ke satu muka

ct cheery said...

Wah...sy kagum lah ngan sis..setem lama memang leh jual sis..Ada nilai taw

ct cheery said...

Wah...sy kagum lah ngan sis..setem lama memang leh jual sis..Ada nilai taw

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

ala...cantiknyaaaaaaaaaaaa..... nakk..ekekkee

hainom OKje said...

Sama le mcm mak mertua mak....hobi dia ni. Kena kat menantu dia, terus lebur Zura haha...
Mak tak rajin benda benda gini. Tulah kan... org ni hobi masing masing

LYAfrina said...

semua unik n cun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...