Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 30, 2016

...Ruang Kerja Baru Di Rumah...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu.
Ceria2 selalu okey.*walaupontuantanahkemainlemau.

Hari nih nak tunjuk2 sket ruang kerja baru di rumah.
masih belom dapat bahagikan masa dengan baik lagi.
masih lagi belom ade masa yang boleh di curik setakat ini.

tadaaaaaaaaa.
Ruang keje di rumah.
Semangat dah berkobar2 dah nih.
malangnye kain belom ade untuk mula menjahit baju raya.
warna tema baju raya sudah adeeee.. hak hak hak hak.

Mesin jahit lurus i dah pandai guna.
walaupon sedikit berbeza dangan mesin jahit lama tapi masih terer lah untuk guna mesin jahit lurus. hehehe

yang mesin jahit tepi tuh, nak guna x de masalah. boleh ejas lagi. tapi bab nak pasang benang2 tuh yang masih dalam proses belajar.
habes siapa yang tolong pasangkan benang???
siapa lagi??? CINTA laahhhh.. Cinta kan selalu jadik penyelamat.
bini dia tengok jugak masa tuan kedai ajar cara nak pasang. tapi mcm blur2 sket.
oleh kerana Cinta dah terer bab2 pasang benang. i pass pada Cinta dulu. biar Cinta tolong pasang. nanti kalo dah terdesak nak tukar benang. baru i godek2 sendirik. hahaha

gambar nih i snap masa tokey kedai ajar kami pasang benang.
tengok lah siapa lagi tekun belajar? ahaks.
bini dia belajar jugak. tapi sambil2 snap gambar.
hahahahahahaha.

tak sabar nak deko2 tempat keje baru nih.
tak sabar nak gi kedai rm2 nak beli bekas2 nak isi segala alatan jahit i.
benang pon banyak. dapat free masa beli pakej mesin jahit nih.

lambatnye gaji. nak beli baju raya neh!

sekiann.. kesah mesin2 jahit.





 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

15 comments:

SYANI said...

Semangat menajhit pulak ye sekarang.. Bagus..bagus..

Kakzakie Purvit said...

Jimat Zura bila kita jahit sendiri
Apa lagi zura pun lebih kurang kakak ada anak dara
Kalau dah besar lagilah nak upah dah berapa? Baik jahit pelan-pelan.
Kakak dah mula menjahit sekarang ni..

Siqah Hussin said...

Bagusnya pandai menjahit. Boleh jahit bila-bila je baju untuk keluarga. Bagus2. Bolehlah nanti tunjuk baju dah siap. Hihi. Saya memang tak reti lah nak menjahit. Jahit kain koyak je lepas :p

norhidana miswan said...

wowwww...

bila nk amik temapahn akak

Qhaifa Nur said...

Syukurnya klau saya pndai menjahit...skrg nk tempah baju pun dh mahall...

wahida said...

wahhhh...caiyok nok...
nnt dah terer, boleh amek tempahan..

• Ain Cho'in • said...

Wahhhh. Hihihi ! ☺ Best nyer ade mesin jahit baru. Pastu boleh jahit baju sendiri. Untung nyaaaaaa. ☺♥

babYpose said...

Ambik tempahan ke dear :) bestkan ada kemahiran apa lagi buktikan :) decor ala sweet gitu rass nak duk ja sampai jadi kan..

aNiS tHe BumbleBee said...

Pewittttt! Anis pndai pasg benang.tp jahitnya xdak hasil sgt.kah3x

aNiS tHe BumbleBee said...

Pewittttt! Anis pndai pasg benang.tp jahitnya xdak hasil sgt.kah3x

mawar_berduri said...

Untung sgt ni pandai menjahit ...huhuhuhu ..nak tempah baju ley ? hihi

ct cheery said...

Ohoi...awainya semangat Baju raya hahaha

shark said...

bukak kedai jahit nampak ;p
hehe :)

hainom OKje said...

Pergh...ni mmg betul betul semangat nak menjahit ni. Siap dgn mesin jahit tepi lagi. Tp kalau minat nak menjahit baju mmg elok pun siap beli mesin jahit tepi.. kalau tak jadi leceh, kena tunggu baju htr jahit tepi bagai....sudahnya tak siap siap...

LYAfrina said...

bestnyer..untung sgt klo pndai mjahit..byk jimat..klo upah jhit baju skarang mahal sgt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...