Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 11, 2016

...Hadiah Hari Ibu Dari Delisha...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu.
Ceria2 selalu okeyyyy.

Hari ini nak tunjuk2 hadiah hari Ibu dari Anakda Delisha.
Hadia ini dia buat kat sekolah dia.
memula i tak tahu pon hadiah tuh adalah hadiah untuk hari ibu.
masa amik anak2 kat rumah pengasuh. Delisha bagi ni kat mama dia.

 Dapat gelang uolsss.
Ikhlas Dari anakda Delisha.
cute kan! kan! kan!

Esoknye nampak lah cikgu wasap gambar anak2 buat gelang utk mama masing2.
wasap kat group kelas dorang.
Terima kasih Delisha..
Pandai anak mama buat gelang.
Terima kasih jugak buat cikgu2 dorang yang x jemu2 bagi tunjuk ajar.
Mama sayang nak pakai gelang yang Delisha bagi.
mama simpan dalam purse mama.

Sekian.. n3 tunjuk2 hadiah hari ibu.

P/s: Ibu2 sekelian ade dapat hadiah jugak??


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

14 comments:

Qhaifa Nur said...

Dpt gelang bestnya...ttp dihargai walau simple kann
Bagus ada wasap cikgu2..blh ketahui aktiviti ank2 kita kn

babYpose said...

Bestnya dapat gelang. dapat kad, bunga buat dengan kertas. Gelang lagi best hehe.. kretif cikgu betul terima kasih kepada cikgu.

norhidana miswan said...

ko syg nk pakai simpan kt purse sbb tak muat kn kt tgn gebu ko tuh heheheh...

tanda ingatan tuh... simpan elok2 yek

Diana Rashid said...

saya dapat kad..harap2 tahun depan dapat gelang juga,..gelang emas dari somi..hahaha

Kakzakie Purvit said...

Budak-budak sekarang peka sangat bab memberi hadiah buat ibu-bapa
Kakak dulu kecik-kecik tak tahu ini semua Zura

Kakzakie Purvit said...

Cantik pulak dia susun warna-warni gitu kan
Pandai:)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

untung lah kan ...cantik plak gelangnye so creative...mama sila pakai ye..hihi

shark said...

perghhh mantap mak dapat gelang hari ibu..
aku x dapek apo pun. ..dapat habuk jelah kikiki..
wehh, ko tak komen blog aku, ko eksyen ek skang..
bz sangat la tu, kalah bos...nyampah ;p

Afif Rayyan said...

Untunglah dapat adiah dari anak..

umi alya said...

bertuahnya dapat gelang..

hainom OKje said...

Kalau mama pakai lagilah Delisha suka kan....

hainom OKje said...

Kalau mama pakai lagilah Delisha suka kan....

hainom OKje said...

Kalau mama pakai lagilah Delisha suka kan....

LYAfrina said...

comeynya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...