Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, December 22, 2014

...Mari Gelak Bersama-sama...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Isnin.
pagi nih agak bz sebab ade tender nak hantar haini.

ape kata kita gelak bersama2 tgk satu gambar.

kahkahkahkahkahkahkah.
sental badan pakai spender jer??
2 in 1.. sental badan sambil cuci spender skali.
lepas mandi terus jemur jer spender tuh kan???
hahahahahahahahahhaha. nak pecah perut gelak pagi nih.

betol ker korang???
i wasap kt Cinta gambar nih.
dia kata..

" Abang Tak" 

hahahahahaha.

Sekian.. hahahaha.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

13 comments:

Zee Suhaini said...

ye ker tak? hahahahaaa

Mama Myja said...

Hahaha, lelaki itu la dia. nak senang dan cepat jer. kuikui...

LYAfrina said...

Erkkk...
Husband lya takkkk..
Hahah

norhidana miswan said...

hahahah ada kot laki yg gitu, jenis yg simple... yg mudah... yg bujang kot... tp tak kata semua lah hehehhe

Kakzakie said...

Memang suami kita tak Zura sebab seluar kecik dia pun kita yg cucikan. Budak bujang kot hahaha...

Jgn marah adik-adik yg bujang ye:)

mawar_berduri said...

hahahahahhahahhahhahahahahhahahhaha...kelakar-kelakar :P ..gelak panjang terus :P

NzA said...

Adeh..ni kisah benar ke atau sekadar gurauan?

Myra Jay said...

Heheheee...
Tula sesetengah lelaki, nak senang dan mudah..
Pompuan ni cerewet :)

εïзmummyHazaεïз said...

wkakak.... nak anto kat husband haza pulok la..

Fiza Rahman said...

Muahahaha...tapi my hubby tak buat ni tau...hehehe...

hainom OKje said...

hahah......
Tapi yang guna sabun untuk seluruh badan tu mmg setuju...pak jilap selalu buat haha .....

Eh sebenarnya ok jugak tau guna spender tuk gosok badan ZUra ,2 in 1...basuk spender sekali hihi

ct cheery said...

HAHAHA..LUCU.TAK TERPIKIR LEH MCM TU :D

Fifi Nadhrah said...

kah... kah... kah... ini memang lawak.. tonyoh pakai spender..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...