Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, November 21, 2015

...Belanja Gambar Amzar Ngan Sweater Comel...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Sabtu.
Semangatttt!!! yeahhhh!

Hari ni seperti biasa keje separuh hari.
lemau?? sudah semestinye! hahahaha
Hari sabtu nih nak kongsi gambar Amzar pakai sweater mama dia beli haitu.
pakai sweater jer lah.

Muka nak nangis bila mamanye pakaikan topi sweater tuh.
hahahaha.. rimas gamaknye.

Tomel x saya???
mama suruh saya posing. Rimas lah mama~

Amzar: Papa.. Bila nak bawa saya pergi Cameron Higland? mama suruh tanya.

Mama: kah kah kah kah kah kah kah.

Sekian... N3 banjer gambar Amzar.

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

8 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Mmg comey Amzar pakai sweater baru..hihi

ct cheery said...

Comel lah amzar..cepat pujuk papa pegi Cameron hihi

umi alya said...

Zura, pinjam amzar sehari, geramnya tengok dia, comel sangat..


Cameron Highlands sejuk skrg ni, elok daa tu Amzar dah ada baju sejuk, jgn lupa calling2, mana tau boleh join sekali, ahakkkkk..

Sura Mohd said...

comeynya baby Amzar..bila boleh nak peluk cium ni..geram..

tiga lalat said...

chomey je

hainom OKje said...

Encem sangatttt......
Amboiiii mama..... Mama tak sabar nak makan stroberi yek? Hihi.
Okje pun lama tak ke sana Zura. Terbayang dah jemput jemput keledek dengan udang salut tepung kat pasar mlm dia tu......huhu

hainom OKje said...

Encem sangatttt......
Amboiiii mama..... Mama tak sabar nak makan stroberi yek? Hihi.
Okje pun lama tak ke sana Zura. Terbayang dah jemput jemput keledek dengan udang salut tepung kat pasar mlm dia tu......huhu

LYAfrina said...

ensem boy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...