Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 15, 2015

...Ke Canggih Lagi | Tiada Pilihan...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~
Salam Hari Selasa.
Mulakan lah minggu ini dengan aura yang positif.
Yah Yah Yahhhhhhhhh.

Haitu mengadu domba Baju Pengawas My Anis harganye Canggih sangat.
Tapi ape boleh buat. X de pilihan kat tempat lain dah. 
nak tak nak kena jugak beli kat Canggih. kalo tidok x sempat nak rolling plak baju sekolah anak i tuh. hehehe

Terjahan kali ke 2 di Canggih Plaza Alam Sentral.

Hasil pembelian kali ini.
kurang sket sbb x yah dah beli vest n tali leher.

Seragam no1
Gojes macam mama dia kan! hahahaha

Seragam No 2.
yang nih serabai. x mcm mama dia.
muahahahaha

Total untuk seragam pengawas My Anis.
*tarik napas dia mama dia
ni baru sorang. kalo 2 3 orang?? *pitam

Demi anak2.. ape pon sanggup korbankan.
Semoga My Anis berjaya di dunia dan Akhirat.. amin~

Sekian.. N3 beli baju sekolah lagi.





 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

10 comments:

Mummy Chubby said...

heheee...mami memang xbg khaleesa jadi apa2. pening kepala nak sedia mcm2. ni baju sekolah pun tak beli lagi. baru setel stationery je. xde masa...huahuahuaaa...insyaAllah canggih gak pilihan dihati.

norhidana miswan said...

hehehehe dua2 anis ttp nmpak suweet....
takpe lah ini pengorbanan kita bt anak2... dulu2 mak abah kita pun buat kt kita gini gk

lieyalatif said...

mmg musim duit keluar beli baju sekolah anak le ni zura ekekekeke...same laa kite.... canggih dah mahal sgt2 le zura...next time zura try usya brand jony & jeny kat tesco rasenye....pastu brand signature pun okey jugak kat tesco jugak....lieya ni dekat ngan uniform gallery kat bangi tuh....so beli situ jek...dpt le selai baju rm20 lebih lagi...pastu ade membership card dpt le diskaun lagi sikit....

zaman gst ni semua benda naik kan zura...kite kene pandai berhemah dlm beberlanja....kerajaan plak dpt duit bantung kemain lambat bulan 1....adoiiiiii...tok jib...tok jib hiihihihhihihi

Eliss Mie said...

alahai.. nasib la nuha tu tak lantik jadi apa lagi. kalau dak mau bengkok gak mak dia.

Rizziela said...

Baru baju sekolah kan...blm yg lain2.. mmg pengsan.. .Husband sy kata.. sekolah sekarang ni dah mcm nak biz... nak masuk sekolah pun jenuh mak bapak berhempas pulas nak sediakan utk anak2... harga x menahan

wahida said...

ya rabbi...aku pitam tgk bil tu nok...
takpe lah...demi anak2 kan...
insyaAllah anis akan jadi anak yg berjaya nnt...

hainom OKje said...

Haha.....mak pun baru settle perihal baju sekolah Zura....beli jenama tut jee haha...kurang sikit pitam mak.
Alahai comeynya Anis berbaju pengawas. Nampak jer kecik si Anis ni tp mesti garang kan. Yg garang tu agaknya mama tak?

hainom OKje said...

Haha.....mak pun baru settle perihal baju sekolah Zura....beli jenama tut jee haha...kurang sikit pitam mak.
Alahai comeynya Anis berbaju pengawas. Nampak jer kecik si Anis ni tp mesti garang kan. Yg garang tu agaknya mama tak?

ct cheery said...

Sy nengok pon seram wlaupun xde kena mengena..haha..tapi serious kos persekolahan skrang seram..lagi seram dari citer seram. Owh no..seram sangat hehe

LYAfrina said...

huhu...fengsan..mmg gitulah hrga canggih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...