Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 17, 2015

...Tudung Bawal Pemberian Teman Blogger | Thanks Syani...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Khamis.
Semangat! semangat! semangattttt!

Haini masuk Opis lambat.
ade appointment kat Klinik Kesihatan pagi nih.
macam biasa lah.. amik pil tetiap bulan. kekeke

Haini nak buat n3 menunjuk-nunjuk. kekeke
bertabah lah korang k~

Pinjaman gambar yer Syani..
Haaaaa... i jadik pengomen tegar okeh.
*angkat2 kening.
hebatkan! hahahahahahaha
Tak Caya boleh baca kat SINI.

Alhamdulillah.. kiriman Syani buat pengomen tegar beliau.
dah selamat dah sampai semalam.
Hadiah ape???

Harus lah tudung bawal. 
Syani kan pemgupul tegar tudung bawal. kan! kan! kan!
Terima kasih Syani atas kiriman hadiah ini.
tak sangka plak rajin komen pon boleh dapat hadiah.
saya suka baca blog Syani nih sebab n3 dia sempoi2. 
boleh releasekan tension sebab n3 semua mudah nak hadam dek otak. hehehe

Meriahkan dunia blog nih.
ade saja kawan2 yang baik hati reward pada pembaca blog mereka.
ade yang dapat serunding ikan kan! kan! cc: Mak Jilapah & UmmiAlya

Sekian.. N3 menunjuk2.




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

15 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

kita dah lama tak pakai bawal wak.. bolat je rasa muka ni huhu

SYANI said...

Alhamdulillah dah sampai pun ke tuan blog..hahaha
Sesekali ambik feel pakai bawal pulak ye.

norhidana miswan said...

cantik.,,...

Zee Suhaini said...

untung la dapat hadiah..

Kakzakie Purvit said...

Macam tudung bawal AJ kakaklah Zura:)
Pakailah best tau..
Apa pun tahniah dari kakak

Mummy Chubby said...

hehehee....untong la dapat bawal cantik.

Sanisah eeiyss said...

wah...besnya (^____^) tahniah

Etuza Etuza said...

tahniah...

umi alya said...

Alhamdulillah Zura, rezeki kita dapat teman2 yang baik hati..

Cantik tudung bawal tu

ct cheery said...

Cantik lah bawal tu hihi.congrats sis

misz sheyla said...

cantik jugak corak nye

Bunda_nora said...

Alhamdulillah...tahniah..

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah...rezeki.

LYAfrina said...

tomeyyy...
rezeki

hainom OKje said...

Hihi....betul ....betul...betul.....mmg meriah sungguh dunia blog ni, lebih lebih lagi kalau dpt souvenir hihi...

Dah pakai lum tudung tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...