Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, April 5, 2011

...Kalender Meja 2011 On The Way | Sorry Sangat2~...






okeh.. memula skali... ai nak mohon maaf banyak2 kepada semua pemenang bertuah untuk kalender Meja ai atas sebab kelewatan penghantaran kalender ini..

banyak sungguh penyebab2 yang melewatkan penghantaran kalender nih.. BZ ngan kerjanye.. dengan Audit ISo nye.. tambah plak kesihatan yang agak kurang memuaskan kebelakangan ini.. minta maaf sangat2 k~

setelah berusaha keras untuk membungkus kalender2 nih.. akhirnye.. siap jugak!!! dan bersiap sedia untuk di poskan kepada pemenangnye..

sebanyak 8 kalender yang dah ready.. lagi 2 kelander ai belom dapat alamat penerimanye.. so hari nih.. ai nak mintak alamat bagi 2 lagi pemenang tu..

1. Zaidah

2. Miss Cahaya

boleh cek di SINI dan SINI

kepada 2 pemenang ini.. sila emailkan Nama, alamat dan No H/p anda ke azura_nafira@yahoo.com

Minta maaf skali lagi atas kelewatan pengeposan hadiah ini..huhuhu

sekian.. n3 nak hantar hadiah n mintak maaf..

3 comments:

- GC - said...

ni kalendar thn ni kan? dh masuk bulan 4 dh pun.. ekekeke

Zaidah said...

tengok tu...zai nak dapat kalender pun tak perasan....hehehe...zai emailkan sekarang yer...

cik nani said...

xpe..still boleh gune untuk 6 bulan lg...hehe..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...