Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, March 8, 2010

...Selamat Hari Wanita...

korang tau ke hari ini adalah hari wanita????
ai tak tahu pon!!!muehehehe.. bila dengar radio hotfm pagi tadi baru tau..

Hari ini adalah Hari Wanita!!

so... sempena hari untuk kita2 kaum hawa nih.. ai nak amik kesempatan lah... nak ucap..

...SELAMAT HARI WANITA...

untuk para wanita seluruh dunia... nampaknye ai kena mintak cuti ngan hubby ai hari nih!!
muehehehehe..cuti buat keje rumah..lalalalala..larikkkkkk

dah2!!! jangan merapu lagi!!!okeh2!!! nak jugak bagi sikit2 madah untuk wanita sekalian..

haih!!! blur plak.. adessslahhh.. nantilah ai carik yang len!!! muehehehe...

madah tu pon ai carik kat google jugak!!!muehehehe

selamat hari wanita semua!!!

sekian..:)

3 comments:

chugie said...

owh hari ni hari wanita ye? baru tau ni kuikuikui... anyway, happy women's day sis! kite wanita yang kuat kn..

blueCITY® said...

salam nafiira,

uik..
hari wanita ke?
heeeeeeee
hari kita hari kita
apa tujuan hari wanita erk?
untuk apa?
apa faedah wanita dapat 2day?
ekekkek..
kalau dapat cuti2 dari kerja ke, cuti2 dari suami ke, cuti2 dari apa2 sahaja, best gak kan?
haaaaa

btw,

selamat hari wanita buat u n i

iem said...

hari ni hari wanita ke?? haha tak dgr radiolah hari ni ...

kalau boleh cuti kan best ekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...