Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 4, 2010

...Kemalangan...






korang tau kan.. minggu nih ai merempit gi kerja ngan My hubby.. hubby ai hantar pergi kerja sebab kete masuk workshop..

pagi tadi hubby ai cam biasa hantar pi keje.. bila masuk jek kat jalan motor federal highway tuh.. tetiba motor depan berenti mengejut.. oleh kerana kami nih baru jek masuk lorong motor tuh.. maka sempat lah brekkan 2 motor yang ngah berenti kat depan tuh...

tapi motor yang ngah laju dari belakang yang sedia ada berada di lorong motor tu.. mana sempat nak berenti!!! apalagi.. motor kami di hentam dari belakang... ada lah dalam 3 bijik motor yang x sempat brek...



lalu kaki ku di gesel bersama2 motor itu.. huhuhuhu...
sakit!!!! ade abang tu.. siap berguling2 lagi kat jalan motor tuh..
lepas tu ai trus nangis.. kaki pon dah menggigil2.. hubby suh trun dari motor pon dah x boleh...
menggigil2..

alhamdulillah.. mereka2 yang lain pon x de yang cedera teruk..ai still pi keje.. sampai kat opis hubby ai tolong sapu ubat dulu..baru balik umah..

seb baik kedai cina bawah opis nih ade jual ubat.. kalo x.. terpaksa lah pergi klinik.. sekarang.. kaki ai denyut2.. adessslaahhh...
seram plak nak merempit lagi..huhuhuhu

sekian.. cite sal eksiden pagi tadi..

p/s: sesape yang nek motor pi keje.. sila lah berhati2.. jangan berenti mengejut k!!bahaya..

12 comments:

chugie said...

ala..ciannye akak. Em tulah yg sy takutkan bila naik motor ni.. kadang tu kita dh behave, tp org lain plak yg jd penyebab kn? anyway..moga cpt sembuh tau!

aNiS tHe BumbleBee said...

adus...cakitnye...nnti balik cecepat sapu minyak gamat ke eh..cepat skit baiknya..isk..tu lah..kekadang kite ni punyalah berhemah..yg berhemah ni jugak yg kene..isk...agak2 nnti anis tgk kaki mama die,die nangis tak...?

E.L.I.Z.A said...

alamakai dasatnyeee...sib baik xde pape..eli pun dh lama x merempit kt jln besar..takat rempit area umah tu ok la kan hehhe

Elyn said...

ya allah.... teruknyer. kene pi klinik gak tu. takut berkuman. seriau la camni nk merempit!!

mamaaerish : said...

aduh.... sakitnyer...

tetapi kengkdg bkn slh kiter pn... org lain nyer psl... kiter yg terok.... hu3

cpt sembuh yer....

Jawa a.k.a USERMODE said...

takpe takpe. nanti soh anis picit2 kan... tepok2kan... urot2kan...

to anis comey : haper lagik, ini lah masanya....mama kamu dah tak boleh kejar!!! mari berlari2 keliling rumah..~!! AHOY!!

iem said...

alahai siannya,kena gie cek gak tu...
kadang2 baru2 kena tak rasa lagi lama2 baru rasa lain macam..

F U N F A B U L O S I T Y said...

adeh-dex tgk pun macam sakit sgt tuu-semuga akak cepat sembuh- ;D

kulop ludin said...

>jawa... betoi tuh....
hehe...

tu le ghope kalau nak malang...
harap2 mike cepat lega dari denyutan2 tuh... peh.. kompom sakit..

lumor minyak gamat pon ok gak... idak pon TyT.. cepat leganyea....

Kancilbiru said...

sian nya ko....aduss...kalau aku, terus MC...hehehe

Sertai Contest Aku & Kancilbiru!

dbalkis said...

ala ciannye...Alhamdulillah tak de pape yang serius..take care ye..semoga cepat sembuh..

pak long said...

salam buat tuan umah...
nasib baik la gelang kaki akak tak ilang.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...