Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 18, 2010

...Apsal lah malas Sangat Hari nih!!!...


mood ai hari ini adalah sangat malas!!!
dari pagi tadi lagi ai dah rasa malas yang amat sangat!!!
keje kat opis melambak!! tapi dalam pala otak ai nih boleh pikir nak ponteng kerja..pastu bergolek2 ngan my anis kat umah...

lagiiiiiiii..bertambah-tambah malas bila tengok my anis yang syok giler tido!!
siap buat kuak lentang + kuak kupu-kupu lagi..
arggghhhhh..terseksa jiwa raga!!!!
nak tido jugakkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

tapi~~ demi memperjuangkan hasrat utk menjadi pekerja contoh..muahahahahaah..
ai gagahkan jugak semangat ai yang tinggal 10% jek nih!!


pukul 7.45 pagi baru ai masuk bilik mandi!!
tapi x de lah ai mandi ala2 spa tuh!!!
mandi karton jek!! dah lambat okeh!!!muahahahha

pukul 8.30 pagi..hantar my anis gi umah IBu..pastu trus gi keje..
seb baik jalan x jem sebab sekolah cuti!!!
sampai opis kol 9 ++.. lambat 4 minit jek!!! muehehehehe

okehlah!!! target kerja ai pada hari inih!!!

memula nak bukak surat yang dah macam KLCC dah nih!!!
mana surat yang ai rasa penting jek ai bukak dulu.. yang len sume hold!!
hari ini dah target nak bukak semua surat!!

pastu .. ai nak siap sebanyak mungkin dokumen wajib utk tender yang pertama..
kena hantar 25.03.2010 nih!!!

pastu nak settlekan pasal sume2 hutang!!! kumpul2 sume invoice yang patut di bayar..pastu hantar bagi akaun!!! semalam dh settle kan separuh cheque bagi mereka2 yang dah buat muka kesian tuh!!! ai buat muka kesian.. tapi x de sorang pon kesian kan ai!!

doakan kan ai berjaya untuk capai target hari ini yek!!!
caiyok2!!!

sekian.. n3 org bz...

p/s: u all bz x hari nih??


6 comments:

chugie said...

bzzzzzzzzzzz.. bz update blog! ahahahah..

ape lagi kak, amik cuti je ler.. p shopping, p makan2... p jenjalan bwk anis! ekekeke

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku rs nak tido jer kat ofiz ni..zzzzzzzzzzzz

|| NaFiRaa || said...

chugie..
hahahhahahaha.. bz sungguh nih!!!
update!! jgn x update okeh!!!hahahahahha

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
nak tido??? ngantuk ke x de keje??? muehehehehe

pak long said...

salam buat nafiraa...
cikgu cuti lagi...macam-macam kuak leh buat...jangan jeles aaa...

|| NaFiRaa || said...

pak long..
w'salam..
ai sangat jeles dgn cikgu-cikgi!! sebab dorang banyak cuti!!! x aci!! uwaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...