Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, March 21, 2010

...Award...

haaaa... ai dah lama x dapat award nih!! tapi kali nih dapat daripada 3 teman blogger..
oleh kerana award yang sama.. so ai n3 kat award2 mereka dalam satu n3 k!!

terima kasih kepada CHUGIE, YUN & KASIH sebab sudi award kan pada ai!!
terima kasih banyak2!!!

Tapi ade rules ye.. sila lihat bawah ni:-

1- Thank & link the person that gave you the award. SIAP!!

2- Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.

yang nih ai nak tukar sikit.. sebab ai bagi kepada sume teman blogger yang ramai itu!! sebab bagi ai.. blog2 korang mmg layak dapat award!!!
so.. kepada sume teman2 ai yang best2 itu!! sudi2 lah amik award ini k!!! cayang u all sume!!

3- Contact said blogs and let them know they've won the award.

ai trus warwarkan kat sini!!muehehehhe

4- State 7 thing about yourself.
1- seorang anak kepada ibu bapa ku..
2- seorang mama pada ani..
3- seorang isteri pada en hanafi..
4- seorang isteri & mama yang bekerja...
5- seorang pekerja contoh..muahahahaha
6- suka window soping, jalan2, piknik..
7- sedang ondiet..muehehe

sekian.. selesai hutang..
muahahaha

3 comments:

Sharinginfoz said...

bagus award beraward ni......

|| NaFiRaa || said...

sharinginfoz..
haahkan.. rasa cam dihargai jek!!

dbalkis said...

Saya bagi kat akak juga..hehe..takpela tak yah le wat entry lagi skali..kire accept la tu yek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...