Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 3, 2010

...Pengumuman!!!!...



hari ini ai nak wat pengumuman pasal header kat blog ai nih!!!

walaupon ai dh publish header nih 2 3 hari dh!!! tapi hari ini ai nak buat pengumuman secara rasminye pasal header ini..

terima kasih yang tidak terhingga kepada teman blogger ai DAYANG a.k.a dbalkis sebab sudi meluangkan masanye untuk membantu ai memcipta header ini...
sangat cantekkan!!!muahahaha

sebenarnye dayang a.k.a dbalkis nih x pernah kenal pon ai.. apatah lagi jumpe!!
tapi beliau sudi jugak ofer untuk tolong ai buat header nih..

terima kasih daun keladi ye dayang!!
len kali sis nak mintak tolong lagi.. muehehehe

sekian.. pengumuman header !!:)








12 comments:

chugie said...

akhirnye terserlah profile tuan tanah tau.. kalu tak itam je.. kan cantik dah de gambar2..

|| NaFiRaa || said...

chugie...
hehehe.. mekasih sbb n3 chugie sis leh kenal dayang.. kalo x.. xde header sampai srkg..:)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

patutlah cantik.ada orang tolng buat rupanya..hahahaha...larikssss

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
muehehehe.. nak buat sendirik x reti!!! kikiki

pak long said...

salam buat tuan umah.
memang cun header tu.....pemilihan warna yang sesuai dan harmoni

Sharinginfoz said...

cantik gak header, saya punya tak buat2 lagi....

First Day Earnings: Innity

iphone dengan Digi

Mummy Chubby said...

bestnye new header...header mummy simple jek! xde masa nak wat..huhu

kulop ludin said...

header sehati berdansa tu...
huhu!!
great one!!

Mybabah said...

Salam Nafiraa. Header yang menarik,lebih-lebih lagi ada gambar abang dan anak-anak. Abang tak buat blog sendiri ke? Babah tak tahu bila nak tukar header blog babah yang sudah ketinggalan zaman. Zaman batu.. he...he...

Eyriqazz said...

cantik header tu..congratzzz...

blueCITY® said...

heeeeeeee

tahniah,
masih ada kawan yg boleh membantu
ada hubby dan anak yg leh ditempek jadi header,
heeeeeeeeeeeee...

semoga hepy selalu ya

Elyn said...

cantik header baru ni. dh lame i perasan heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...