Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 24, 2010

...Sedih...


Mode ai pagi nih adalah sedih...
huhuhuhuhu..
sebabnye..pagi tadi ai marahkan my anis...
bukan sedih sebab marah tapi....

huhuhu..
pagi tadi.. ai lambat sket.. bila nak siapkan anis pi umah ibu dia.. skali carik2 getah rambut dia x jumpa!!! hari2 getah rambut hilang!!!
ai pon marah la dia.. suh dia carik sendirik getah tuh sampai jumpe..
geram punye pasal...

ai cakap ngan dia..

" kalo x jumpe getah anis.. jangan gi umah ibu..anis duk sorang2 kat umah"

pastu dia trus nangis sebab ai nak tinggalkan dia kat umah..
dan2 tu jugak dia larik ke pintu..
pegang pintu kuat2..takut ai tinggalkan dia dalam rumah..

terpaksalah kuarkan lagi getah rambut baru..
dalam kete dia diam jek sebab kena marah..
pastu tengok hangin mama dia x betol..lagi x berani nak cakap..

sampai2 umah ibu..
bila ibu dia datang amik kat kete..
dia boleh buat muka kesian ko!!
aduhaiiiii... sebak dan2 tu jugak!!! trus rasa nyesal sebab marahkan dia..

sepanjang2 perjalanan gi keje tadi..
ai nangis jek bila teringatkan muka kesian dia tuh!!!
huhuhuhuhu..sedih~

mmg time ngah panas tuh geram!!!
tapi bila tengok muka kesian dia tuh..nyesal plak marah..huhuhuhu

21 comments:

MRS. K said...

balik keje kang mak die kena belikan anis getah rambut banyak-banyak!!kena pujuk balik! hahaha

Elyn said...

kene amik hati die blk nanti.....

Kancilbiru said...

takpa...nanti balik hang p beli dia aiskrim ok...hehe

chugie said...

heheh hati ibu ni cepat terusik kan, lelebih lagi bila dh marah anak.. mmg x sampai hati nk marah, tp kalu x marah..dorang tak tau nak takut plak!

sedih gak lah kak..huhuhu

dbalkis said...

ha a la..kesian anis...takpela..esok pandaila dia tak ilangkan getah rambut lagi..

iem said...

alahai cian anis..balik kang kena pujuk baik2 tu huhu

mamaaerish : said...

aduh... mmg sedih kan biler marahkan ank sendiri... sob3

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku pun sedih gak baca entry ni.aku selalu mcm tu jugak, nak2 kalo sampai umah pengasuh dia menanges2..

mariani said...

uwwwaaaaaa...sedihnye...

pak long said...
This comment has been removed by the author.
pak long said...

salam...
ikat ngan kain perca pun boleh...hehehehe

|| NaFiRaa || said...

mrs.k...
haih.. x lalu dh nak beli getah rambut..hehehe

|| NaFiRaa || said...

Elyn...
tu laaa... slalunye x lama dia merajuk..tapi sedih bila teringatkan muka kesian tuh..

|| NaFiRaa || said...

kancilbiru..
hehehehehe.. ok gak tuh..:)

|| NaFiRaa || said...

chugie...
tu laaa.. time geram tuh rasa nak marah2 jek.. bila tengok muka kesian dia tuh.. trus rasa sebak sbb marahkan dia..

|| NaFiRaa || said...

dbalkis...
harap2 pas nih pandai lah dia bagi kat mama dia getah rambut..

|| NaFiRaa || said...

iem...
hehehehhe... kena mintak maaf la nampaknye..

|| NaFiRaa || said...

mamaaerish...
tu la.. huhuhuhu

|| NaFiRaa || said...

elissmie...
kannnn.. kalo dia nangis time hantar tuh.. rasa kita plak nak nangis..

|| NaFiRaa || said...

mariani a.k.a mak teh anis...
tu laaa...huhuhuhu

|| NaFiRaa || said...

pak long...
kreatip sungguh pak long neh...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...