Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, September 28, 2011

...BZ Mengalahkan PM...

hehehehe.. sume orang wat n3 WW.. sume pakat2 takmo cakap banyak eh?? muehehehe.. tak pe.. biar ai yang banyak cakap hari ni.. sebab dah 2 hari x membebel kat blog neh.. muehehehe..


haih.. baru keje sebagai kuli jek.. bz mengalahkan PM..muahahaha.. eh~ boleh caya ke ai bz.. hahahahaha.. percayalaaaa... hihihihiiiiiiiii. bz sungguh weh~ sampai rasa badan lesu jek.. isnin dari pagi sampai petang bz ngan keje kat opis.. maklumlah..hari isnin.. macam2 nak kena settlekan.. lagi pon sekarang ngah bz settlekan dokumen pembaharuan lesen dengan PKK..

semalam plak ai half day.. masuk keje jap pagi..settle2kan ape yang patut.. pastu trus balik umah.. semalam gi baiki kete.. tukar tayar sebenarnya.. x de bunga dah tayar kete ai tuh.. naik seram plak bila tengok tayar kete yang licin lagi botak itu.. masa balik kampung last week pon tayar kete dah meletop sebijik..hehehe.. x de lah meletop..pancit jek..kikiki. so alang2 nak tukar tayar yang pecah tuh.. hubby kata dia nak tukar semua.. so.. setengah hari semalam ai melepak jek kat kedai tayar tuh..


Tau jek lah kalo dah repair kete nih.. berjangkit2.. bukak tayar..nampak plak break pad dah nipis.. tukar break pad plak..sudah nye sampai ke petang melepak kt kedai tayar tuh.. nasib ade my hubby.. boleh jugak bergurau senda bercanda ria kat kedai tuh..muehehehe..

so hari nih baru lega sket.. boleh lah menulis blog dengan riang ria..muahahaha.. lagi pon big bos belom masuk lagi nih..muahahahaha..pssttt.. jgn pecah rahsia ai mengulat eh..


okleh.. nak gi merayap kt blog korang jap.. 2 hari x merayap dengan serius nih.. tatatititutuuuu

sekian.. citer orang bz..

p/s: korang bz jugak???

7 comments:

wahida said...

aku percaya ko bz...hehe...

dah, meh dtg blog aku...

Fieza79 said...

patut senyap..jom kita ramai2 ber BW..tgh rajin dn semangat ni...

fieza pun ckp byk jgk harini..no WW hehe!

eB ezrin said...

bakal PM kot? :)

Huda said...

bz bebenor yer :)

Dhiaqiud said...

Bz ker? hehehe..mst bnyk wit melayang sbb tukar tayar..dh penah rasa..hahaha..

Nens Collection said...

aku bz gok..tp dan je jalan..haha..balik nnt siap ler ngn keje2 belambak..kiki

Myra Jay said...

Walau BZ tapi berblog tak leh tinggal kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...