Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, September 21, 2011

...Delisha Sudah 4 Bulan Lebih | Apa Yang Dia Dah Pandai Buat...


alahaiiii.. sekejap jek rasanye.. terasa baru semalam di sahkan mengandung anak ke 2.. sungguh cepat masa berlalu.. tak terkejar rasanye.. kalo lah boleh di undur balik ke belakang.. mau saha aku undur balik ke masa lalu.. huhuhuhu

My delisha sekarang boleh tahan lasaknye.. mulut pon dah riuh 1 rumah.. kalo kena gomol2 ngan papa dia..dia akan jerit kuat2 tanda marah.. masa memula ai dengar My delisha jerit masa papa dia gomol2 dia rasa sebijik cam mama dia nih! hahahaaha.. jangan lah dia ngikut bekeng mamanye nih.. heheheehhe.. korang tau ke maksud bekeng???

suka isap ibu jari.. kakak dia dulu isap puting kosong.. dia x mau plak.. mungkin sebab dia lebih suka isap nenen mama dia lagi..muehehehehe..

dah mula mengiring nak meniarap.. tapi xjadik2 lagi.. badan dia berat kot..tgk tuan nye pon dah tau..bulat!!

memang geng sungguh ngan kakak dia.. lepas nih biar dia 2 orang lawan cakap sama2 dia.. jangan mama pening nak layan 2 mulut sudah!!

selalu kena buli ngan kakak dia.. cian kan~

sekian..citer My Delisha

10 comments:

Nens Collection said...

delisha bulat!..buleh geng ngan abg ammar neh..hehe

Huda said...

comel :) xpe slowly nnti dia leh jugak meniarap dgn jayanya :)

zh-ena said...

skit jea lg mmg riuh rendah la dgn suara anak2 nnti

Zur@ZaRi said...

sure happy kan biler da ber4... kompom riuh rendah rumah jadi nyew...

oooo sungguh jeles! delisha cepat besaw yer.. main2 ngn kakak..=)

Dhiaqiud said...

Delisha debab..hahahaha...

eB ezrin said...

gr grr grams :)

wahida said...

bekeng tu apa nok?

Myra Jay said...

Bekeng tak tau pe dia..hehee


Comel la Delisha dok hisap jari :)

Ibu Amani said...

hehe..nasib dia isap ibu jari tgn..kalau ibu jari kaki....hehe...faham2 lah ye kak gha..

Atia Adina said...

ha ah lah ra..kak ad pun rasa cam tu....rasa cam baru jer ngandung....tiba2 adam dah 9 bulan....owhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...