Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, September 21, 2011

...Kesian Ma ngan Ayah...


mekasih en google..

rasa bersalah plak kat Ma ngan Ayah ai kat kampung.. weken hari tu kami balik kampung... sebab adik ipar ai bertunang weken ari tu..

Dalam kol 8 malam hari ahad, kami gerak dari ganu balik shah alam.. sampai shah alam dalam kol 2.30 pagi.. so, x de lah infrom Ma ngan Ayah yang kami dah sampai..

hari isnin tuh.. kelam2 kabut.. lupa plak nak kol Ma.. tambah plak kredit tepon x de..muehehe.. tapi petang isnin tuh adik ai tepon.. tapi ai tak angkat sebab x dengar..tepon duk dalam handbeg..

malam tadi ma kol balik.. bila angkat.. dengar lah suara Ma yang risau tuh.. kesian plak.. rasa bersalah plak.. Ma kata risau sebab petang isnin adik ai kol tapi x berjawab.. mesti lah lagi tambah risau kan~ huhuhuhu..

jangankan yang jalan jauh cam kami ni.. kalo my hubby gi kedai pon ai risau kalo tepon x angkat.. paham sangat perasaan ma bila call ai tapi x berangkat.. Maaf kan saya ye Ma.. sebab buat Ma sekeluarga risau..

kadang2 sesuatu bende tu kita rasa hal kecik.. tapi sebenar nye ia sangat penting untuk kita lakukan.. moga hal nih x berulang lagi dan ai lebih peka terhadap perkara2 cam nih.. InsyaAllah..

sekian.. peringatan bersama..

p/s: korang pernah wat cam ai x??

9 comments:

Nens Collection said...

hah ha..xth..banje cincin mas ke ma se..ekeke

mamasue said...

mamasue pernah gak berlaku gitu. and org2 tua ni diorg mmg sensitip sket klu diorg kol kita tak angkat.klu mamasue,klu mamasue perasan ada mak misskol,mamasue akan kol balik kate sori.tp klu crdt tak de,tu yg jd mcm kes nafiraa tu...biasalah org veteren,baik mak or sesape,sama je.mudah terguris

Fieza79 said...

mesti la dia risau kan time2 raya mcm ni pulak...

aEn+aReaL=Ryan said...

hihi..ade gak la..Biasa la sape2 pun msti risau kan..:)

Huda said...

mak huda selalu pesan, dah sampai call :)

eT said...

sila la beli hadiah wat hiburkan hati mereka..hehe

eB ezrin said...

bwk jln :)

Ibu Amani said...

kita pon penah gak lupe tfn mak bagiatu dah smpi ke destinasi yang nak dituju...serba salah sgt :(

zh-ena said...

kdg2 tu bila kita terbz mmg tak teringat nak buat...tapi tetap rasa bersalah bila dah minta maaf pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...