Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, December 2, 2011

...Delisha Dengan Baby Botak....

hehehehe... mainan turun temurun~ dulu kakak anis punye adik botak.. sekarang jatuh ke tangan Delisha plak.. ai baru cuci baju baby botak nih... tuh yang dia pon sibuk nak main tuh..

yang paling Delisha suka adalah.. dia korek biji mata adik botak yang boleh kelip2 tuh.. sedaya upaya dia nak korek biji mata patung tuh.. sampai meleleh2 air liur..hehehehehe

bila dah geram sebab tak dapat nak korek bijik mata yang asik tertutup jek.. di kepit baby botak kat celah peha dia yang gebu tu...hahahha.. nasib anak patung..kalo anak orang.. mau melalak anak orang di kerjakannye..

lepas Delisha kerjakan anak patung tuh.. Dia plak yang dikerjakan oleh mama nye..
GERAMMMMM!!!

Delisha sekarang dah dapat mulut dah.. ohhhh.. sama riuh dia ngan kakak dia lawan jerit.. lepas kakak dia jerit dia plak jerit.. menjerit secara berjemaah.. mama dorang yang dengar plak berbulu telinga.. haih~ SABARRRR jek laaaa

sekian.. citer pasal anak2..

p/s: hari nih ai sorang2 kat opis.. yang lain semua ade hal.. pergi bank lahhh, pergi site laa.. almaklumlahhh big boss x de.. sian ai jadik jaga kat opis nih..

p/s: petang nih ai plak nak mengulat balik awal.. sebab nye ai nak gi sign SNP rumah kat plaza masalam.. harap2 semua berjalan lancar..amin..


10 comments:

eB ezrin said...

grrr hrr aum aum :)
ps: nk wat header x dear? :)

Myra Jay said...

Wahhhh Delisha dah ada geng nieh :)

eB, myra nak header jugak :)

::NureeN:: said...

seriusnya delisha.. tgh marah kerr?? heheh...
aik, ada header utk zura dr eb ker??

Papa Mifz said...

Bersungguh dia nk korek bijik mato sibotak tu yer,hehe

Nens Collection said...

baby botak dh dpt kat delisha dh..hehe..jgn smpai putus kepala sudaa..hoho

Huda said...

comelnye main ngan bb botak :)

MAMASUE said...

comelnya adik delisha....isk!gewam mamasue....mamasue suka je baca cerita2 psl anak2,terhibur dgn karenah diorg

Dalila Hamid said...

korek biji mata?... geram sgt la tu..hhee

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah dah pandai main delisha.bila ntah nak jumpa.mcmkan jauh :p
selamat menyain snp rumah :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

awak, delisha bg hint nk kawan ler tew..
heheheheh..

insyaAllah, semoga semuanya berjln lancar..
pasni mesti x sabar2 nk tgu kunci umah.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...