Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 7, 2011

...WW | Sedapnye...




Semangat x delisha makan.. hampir habes sekeping biskut tuh dia makan.. sambil tengok papa dia jadik chef kat dapur.. kekekeke.. papa jadik chef okey~ masak ape??? tungguuuuu..lalalaalla

sekian..WW yang x bape nak jadik..

13 comments:

Nens Collection said...

gambar last comel je nmpk jari delisha runcing2 je..amar ajiq sume montok2..ikut jari ayah die..kalo ikut jari ibu die runcing2..haha

wahida said...

geram!!

SYANI said...

Baby Bites ke tu?? Jangan kata baby, mak baby pun suka jugak biskut tu..hehehehe

eT said...

waahhh...nikmatnyer makan biskut...xtoleh kiri kanan dah...hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sedapnya makan beskut. nak sket.

Fieza79 said...

sedap nya delisha menikmati biskut...

dh besar kan die..

hajarus said...

delisha aunty hjr nak cikit boleh... :D

maszmadi said...

nyum nyum nyum..... sedapnyer

ct rahani said...

peberet my aqqef gak dulu masa baya2 delisha nih.. skrg dia dh x layan dh.. hehe..

LYAfrina said...

huhu..sedap menikmati biskut tu.. asya lebih suka nestum dulu..

agaknya.. papa msk aper erk?

::NureeN:: said...

nureen pon suka biskut tue, biskut yg sama ellesya mkn sejak umur 6 bln..

Atia Adina said...

amboi...pandai dia makan...sama jer ngan adam....kalo nak bagi dia duk diam...bagi dia makan...senyap jer setempat

Myra Jay said...

Mesti Delisha tengah berangan dia makan masakan papanya itu yg khusyuk tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...