Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 16, 2012

...Kekuatan Mama Teruji | Kesian Delisha...

Hari Mood sangat keLAUT.. Kalo ikutkan hati.. memang malas sangat nak pergi kerja hari nih.. tapi.. apekan daya.. mama ade tanggung jawab kerja yang terpaksa mama tunaikan..

balik kerja hari jumaat lepas.. macam biasa my hubby gi amik anak2 dari rumah ibu dorang... sampai dorang kat rumah.. tetiba dengar suara delisha menangis.. ibu dorang cakap kaki delisha sakit.. memang nampak sangat yang kaki dia x boleh nak jejak ke lantai.. sebak jek hati bila tengok delisha macam tuh..

terus ajak my hubby gi klinik.. dokter kata dia x boleh nak kata ape sebab kaki delisha sakit.. kalo nak tahu kena xray.. tapi malam tuh dokter untuk xray x de.. my hubby mintak pendapat dokter.. boleh ke gi berurut.. dokter kata boleh.. tapi jangan urut kuat2..

malam tuh jugak kami terus ke Meru.. kawan My hubby yg cadangkan tukang urut kat sana.. kata Wak yang urut kaki delisha tuh, tulang peha delisha terseliuh.. dia betulkan balik kedudukan tulang peha dia..

dari semalam hingga hari ni... nampak lah perubahan pada kaki delisha.. dh boleh gerak sikit2 dan x de lah menangis sangat bila pegang kaki dia.. Alhamdulillah..

kata ibu dorang.. kakak dia yang kerjakan adik dia.. sampai terliuh tuh.. memang ai pernah nampak jugak lah anis main lasak ngan adik dia.. so, x berani nak cakap pape pasal nih.. harap lepas nih ibu dorang leh pantau lebih sikit.. terutamanya my anis.. takut dia kerjakan adik dia lagi..huhuhu

korang doakan kaki delisha cepat sembuh k~

sekian... n3 mood kelaut~
Align Center

23 comments:

MRS. K said...

aloh.. kesian kat adik.. nak kena babab kakak ni?
hehehe

Mummy Chubby said...

cian baby delisha...kakak jgn ganas2 eh...cian mama, mood dh kelaut.he3

Ma said...

Salam.. InsyaAllah, baik la 6t.. Dah usaha tuk berubat.. Moga2 Delish cpt sembuh..

Salina@IbuAqil said...

Alahai!!! Get well soon Delisha syg.. Dpt bygkan sakitnya tu..

Ida Rahayu Yahya said...

huuh
kena smpai la delisha tu beso btul2 bru boleh abaikan
timeaku dulu
setot suke smak down ara..
mmg menangis2 mlm2 budak tu klu kena dgn abang dia
wei,ko urut dgn wak sape kat meru?!

Aishah Jahirah said...

akak dia ajak bergurau senda melasak tu...tp adiknya kecik lagi.moga cepat baik ye delisha...

Munnafendy said...

tu dia...kakaknye ajak delisha wrestling kot??

ct rahani said...

alahai ciannya delisha.. semoga cpt sembuh yer sayang.. aidil pun sama.. klu gurau ngan aqeef kasar je.. memang kena pantau bebetul..

Atia Adina said...

alahai siannya dia...semoga cepat baik...uh...rsaunya bila pikirkan anak2

wahida said...

semoga delisha cepat sembuh ye sayang...sian dia...

kalau anak tak sihat mmg kita rasa tak best je kan, nak buat keje pun tak fokus...huhu...

ko kuat yer...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai kasihan adik . kakak nak main2 tu tapi dia tak tahu kot. kena nasihat selalu laa nampaknya kat akak.

maszmadi said...

erm, terseliuh kat peha... camaner tu kak?

moga delisha cepat sembuh yerk.....

eB ezrin said...

uish, mmg sakit tuh. dolo aerish pn g2, tapi tgn la.. babh dier slh angkat. sampai skarang dok skt walopn x ray x der pe pe.

eT said...

kesiannyer delisha...budak2 mmg suka bergurau...kita nk kene pantau selalu la kan...cepat sembuh yer sayang... :)

Papa Mifz said...

ala kesian nyer kat delisha..tp ado perubahan dah kan..harap terus sembuh la..

shiela latif said...

semoga cepat2 sembuh n takde apa2 lagi lepas ni.

LYAfrina said...

byk2 sbr yer zura.. dlm hidup..adakal a kt ttp diuji... walau apapun ujiannya..zura harus kuat.. lya doakan kaki delisha cpt sembuh yer... dan moga xde apa2 y serius berlaku.. amin.. TC

Myra Jay said...

Kesiannye Delisha, Anis tu mungkin dia main macam dengan kawan sebaya dia tu..
Moga Delisha cepat sembuh ye sayang..

Cho Zila said...

delisha... moga tiada yang serius,moga cepat sembuh sesembuhnya.. memang anak akak yang sulungtu masa kecik dulu telah meninggalkan kesan gigitan kat kening adik dia sebab sayang @ main2 kot.. entahler budak2...

- GC - said...

cian delisha.. sedihnya, hati mak mana yg boleh tahan kan tgk anak nangis.. harap delisha cpt sembuh!!!

MaryaYusof said...

Semoga Delisha cepat sembuh... Ape2 nnt follow up semula dgn doctor ;)

Dhiaqiud said...

Alolo..ciannye Delisha..nanti cikya babab kakak anis...

Anonymous said...

salam..

Tempat urut tu utk budak2 je ke?

Kaki saya trseliuh ni... Tengah mencari tempat nak g urut..

Harap dpt bntu..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...