Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, September 6, 2010

...Duit Raya!!!....

MODE ai sekarang nih adalah mood raya~ harap korang jangan muntah hijo sebab ai asik citer pasal raya jek!!muahahahha... memang x sabo giler nak start bercuti... buat keje pon hati dah dah entah kemana-mana jek..

weken semalam kami banyak kat rumah..sebab nak bereskan kerja2 yang patut sebelom cuti raya nih.. paling banyak.. keje mendobilah~ sambil2 tunggu mesin basuh tuh jalan kan kerja dia.. ai ngan hubby ai bereskan duit raya.. walawehhh!!!

duit raya dalam proses masuk lam sampul duit raya..

masa ai kecik2 dulu suka sangat kumpul a.k.a pow duit raya dari pak cik n makcik2.. bukan main sonok lagi mengepow.. skarang tiba lah ai plak di pow..huhuhuhu.. sabor jek laaa.. adatlah tu.. setahun sekali meriahkan budak2.. x banyak pon x pe.. janji ade kan~

setiap sampul mewakili nilai yang berbeza2.. senang nak bagi duit raya nanti.. ye dak??? alhamdulillah.. sampul duit raya tahun nih x beli pon.. guna balence sampul yang tahun2 lepas.. tahun nih mmg susah benor nak dapat sampul..

masa hubby ai tukar duit hari tuh.. dapat sebungkus jek sampul raya.. KEDE sungguh~ save bajet nampak!!! nasib baik ai dah mintak opisboy ai pow sampul duit raya kat bank kampeni kami.. lepas lah satu warna sampul duit raya...muehehe...

kepada sesapa nak duit raya.. boleh lah datang beraya ke rumah mertua ai yek..muahahha.. kepada Cik Ya yang dah berkerja tapi nak duit raya jugak.. sila kemukakan surat rayuan kepada Abang Cik a.k.a hubby ai...lalalalala

sekian... citer pasal duit raya!!!!

p/s: MODE RAYA!!!!!

p/s: korang dah standby duit raya ke??? banyak ke bajet duit raya korang tahun ni???

p/s: sapa rasa nak bagi duit raya kat ai.. sila lah.. jangan segan silu yek~


15 comments:

Kancilbiru said...

laaa...yg kita ni sampul banyak duit tak dak macam mana pulak...hahahahaa

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ai dapat angpow free uitm bg..muehehehe

|| NaFiRaa || said...

kancilbiru...
muahahaha... bagi2kan sampul raya tuh jek lah..muehehehe

|| NaFiRaa || said...

elissmie...
sonok ar~ banyak ke dapat??? kasi pass lah sini sikit~

Atia Adina said...

akak dah masukkan uit dalam angpau...nak tak???meh ar datng raya umah

mama qistina said...

wahhh..dah siap sume keje umah ...syokkan tinggal nak siap bertolak ke kampung je...saya pun gitulah ...buat keje..sampai licin baru kuar umah

Pencacai Alim said...

ai taun ni tk dpt kasi duit raya sbb duit dh habih..gaji awal sgt..waaaaaaaaaaa

|| NaFiRaa || said...

atia adina a.k.a kak ad...
nakkkkk!!!! muahahaha.. x malu sungguh kan~ datang raya rumah kak ad.. insyaAllah..

|| NaFiRaa || said...

mama qistina...
betol tu.. bila sume keje settle.. tenang sket nak balik raya kan~ muehehehe

|| NaFiRaa || said...

pencacai alim...
aik!! cepatnye abes.. baru nak mintak duit raya~ muehehe

Dhiaqiud said...

salam..
kepada a.cik tersayang..
ni de la surat rayuan..
ya nok wit raye gok..
x kire..walaupun dh keje..
tp ya x kawen lg..
so,sbg adik bongsu gurl,
a.cik kene v wit raye..

sekian,
yg merayu...
Adik Ya...

hehehe.................. :)

|| NaFiRaa || said...

cik ya...
surat anda akan dipanjangkan kepada tuan punye.. sila bersabar.. surat anda sedang di proses..muehehe

lat'z said...

weeeee meriah... sy sampul banyak tapi duit.... hohohohoo

|| NaFiRaa || said...

lat'z...
muehehhe.. setahun sekali..mesti sambut dengan meriahhh...

sampul jek ade??? isi x de??? x boleh jadik ni~

chugie said...

sy berlambak sampul raya.. duitnye je, x berapa nk banyak ahahahah:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...