Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, September 1, 2010

...Melayan Anak...


Bulan puasa x menghalang anak2 nak ke Taman permainan.. maklumlah x puasa.. tapi yang melepek x de tenaga adalah mama ngan papa yang berpuasa nih ha.. nak buat cam ner.. kena jugak lah ikutkan kerenah dia..

kalo dah pergi ke taman permainan seksyen 2 tu.. kena pakej kat sana.. lepas pi taman mesti kena gi tengok ikan kat kedai ikan sebelah taman tuh.. kalo x.. x boleh balik.. haih..

dah lah kat taman tuh dia dah lenjan satu taman tuh.. sian papa dia kena melayan kerenah dia.. ai duk kat kerusi jek..muahahaha... sambil amil gambar...

papa kena hayun buai dia.. makin tinggi buai.. makin suke ler dia.. ai plak yang gerun tengok dia atas buai tuh...

muahahahaha... sapa lagi semangat korang rasa??? maklumlah.. main jongkang jongket nih kena 2 org.. maka.. papa lah jadik mangsa...

posing maut atas jongkang jongket.. nasib baik orang x ramai kat taman time nih~

bila dia dah belasah main satu taman.. mulalah mintak air... sian papa kena tebalkan muka gi beli air mineral kat kedai jual ikan tuh...

anak ngan papa yang penat main... Papa leh tengok jek laaa anak dia minum~ sian papa..kekekekeke

sekian.. n3 layan kerenah anak~

p/s: anak korang ajak pi taman mainan x bulan2 puasa nih???


8 comments:

mama qistina said...

nafira:cute je bila asben kena temankan anak main...pas tu nak layan kerenah anak minum air...saya dari kecik lagi gayat nak main mainan tu sumer naik kejap tapi pas tu nak turun balik...takott..

Atia Adina said...

rajinnya bapak dia ni melayan anak

Fieza79 said...

aduhh rajen nya bln pose g playground...! haishh mau dahaga..hehe

aNiS tHe BumbleBee said...

kekeke!kalau kita mak2 yg kene layan,mau patah jongkang jongket tu.bulan2 puasa ni,ktorg ta pegi pun playground.ko mainlah dgn adik cat udah.hihihi!

|| NaFiRaa || said...

mama Qistina..
terpaksa kena layan anak.. kalo x layan.. mau dia berguling kat taman tuh haaa... My anis tu bukan reti takut.. lagi tinggi lagi suka dia~

|| NaFiRaa || said...

atia adina...
terpaksa layan..muahahaha

|| NaFiRaa || said...

fieza..
tu laaa.. yang anak bulih minum.. papa dia lah yg melepek lepas tu...

|| NaFiRaa || said...

anis...
hahahaha... betol3... asik duk ajak papa dia pergi taman jek.. kena lah layankan jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...